loading...

زومیت

بازدید : 58
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:20

هزینه آموزش کاشت ناخن دغدغه این روزهای کسانی است که قصد دارند مهارت هایی را در زمینه آموزش کاشت ناخن کسب نمایند. در سال های اخیر با ورود پیک جمعیتی دهه شصتی ها و همینطور استقبال روزافزون نوجوانان تا مادربزرگ ها از کاشت ناخن، دیگر محدودیت سنی برای مشتریان کاشت ناخن وجود ندارد. از همین رو بسیاری از بانوانی که بازار سالن های زیبایی را زیر نظر دارند قصد دارند این مهارت را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند؛ بنابراین قبل از ورود به این لاین نیاز است تا از هزینه آموزش کاشت ناخن اطلاعات کامل و جامع کسب نمایند. پس بدون هیچ معطلی مطالعه این مقاله را ازدست ندهید.

آشنایی با دوره های کاشت ناخن و آموزش آرایشگری زنانه خوش ذوق

قبل از کسب اطلاعات جامع و کامل از هزینه آموزش کاشت ناخن لازم است تا شما با دوره های کاشت ناخن در کشور، شهریه حدودی دوره ها و همینطور حدود درآمد فارغ التحصیلان هر دوره آشنا شوید. در حال حاضر در کشورمان، آموزشگاه های آرایشگری و سالن های زیبایی، دوره های آموزشی کاشت ناخن را برگزار می کنند، همچنین برخی سایت های کاشت ناخن اطلاعات ابتدایی خوبی را در اختیاریتان قرار می دهد.

اما خبر خوب اینکه شما می توانید از طریق مطالب و ویدئوهای آموزشی در سایت نیل آکادمی به صورت رایگان، اطلاعات و مهارت قابل توجهی در زمینه کاشت ناخن به دست آورید و در نهایت برای گذراندن دوره های حضوری و تمرین زیر نظر مربیان به یکی از آموزشگاه ها مراجعه نمایید.

آموزشگاه های معتبر از جمله نیل آکادمی با توجه به نیاز متقاضیان کاشت ناخن، دوره های زیر را برای آموزش ارائه می دهند:

  • دوره مقدماتی کاشت ناخن
  • دوره کاشت ناخن با استفاده از پودر
  • دوره کاشت ناخن با استفاده از ژل
  • دوره طراحی ناخن
  • دوره صفر تا صد کاشت ناخن

در ادامه هر کدام از دوره ها را برای شما توضیح داده و سرفصل های استاندارد و حدود هزینه آموزش کاشت ناخن در هر دوره را برای شما بیان کرده تا بتوانید به راحتی آموزشگاه مناسب را بیابید.

۱. دوره مقدماتی کاشت ناخن

در صورتی که شما مبتدی بوده و قبلا هیچ آموزشی در زمینه کاشت ناخن نگذرانده باشید بایستی برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای ابتدا دوره مقدماتی را بگذرانید و پس از آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا صرفا قصد دارید با همین مقدار مهارت وارد بازار کار شوید یا قصد دارید با گذراندن دوره های پیشرفته، خود را از رقیبان متمایز کنید. یک دوره مقدماتی استاندارد بایستی مباحث آموزشی زیر را شامل شود.

(دقت کنید که در جلوی هر کدام از مباحث درصد زمان مورد نیاز از کل دوره نوشته شده است.)

هزینه آموزش کاشت ناخن در دوره مقدماتی چقدر است؟

هزینه این دوره در آموزشگاه های مختلف با هم متفاوت است. می توان گفت عوامل مهمی در تعیین این هزینه تاثیر گذار است:

  • آیا تمامی مباحث در دوره تدریس می شود؟
  • مکان آموزشگاه در کدام منطقه قرار دارد؟
  • تجهیزات و مواد آموزشی، رایگان می باشد یا خیر؟
  • فضای تمرین در اختیار هنرجو قرار می گیرد یا خیر؟
  • هنرجو میز اختصاصی خود را دارد یا خیر؟
  • تعداد ساعت آموزش در روز چه مقدار می باشد؟
  • ساعات آموزشی توسط هنرجو تعیین می گردد یا آموزشگاه؟
  • پشتیبانی به چه صورت انجام می شود؟
  • آیا اجباری برای خرید مواد و تجهیزات از آموزشگاه وجود دارد یا خیر؟

می توان گفت که مبلغ این شهریه توسط آموزشگاه های معتبر از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است و می توان گفت مبالغی بالاتر و پایین تر از این حدود تقریبا غیر معقول می باشد.

پس از یاد گرفتن دوره مقدماتی چقدر درآمد خواهم داشت؟

توصیه ما به شما این است که پس از دوره مقدماتی حتما یکی از دوره های پیشرفته یا طراحی را آموزش ببینید تا تخصص خود را کامل تر کنید اما با این فرض که شما دوره مقدماتی را اصولی یاد گرفته باشید و در یک سالن معمولی مشغول به کار شوید که پنج روز در هفته کار کنید و هر روز فقط دو مشتری داشته باشید، می توان گفت حداقل درآمدی حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان خواهید داشت.

البته توجه داشته باشید که فرض ما در این حالت این است که ناخن کار کارش را بلد است ولی سالن روزانه نهایتا دو مشتری در اختیار او قرار می دهد و مشتریان درخواست ژلیش یا کارهای دیگر را نداشته باشند. بنابراین کمترین درآمد یک ناخن کار که دوره مقدماتی را خوب یاد گرفته باشد در همین حدود می باشد و با بالاتر بودن تعداد مشتریان و درخواست های اضافی از سوی آنان درآمدش تا ۴ میلیون تومان نیز می رسد.

بازدید : 70
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:13

سیر تا پیاز اکستنشن مژه کلاسیک و آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک عبارتی که بارها و بارها این روزا شنیده میشه و بارها و بارها هم تو اینترنت سرچ میشه.البته خیلیا اکستنشن مژه رو با کاشت مژه اشتباه میگیرن؛ نکته ی جالب اینجاس که خانوما روز به روز بیشتر در موردش صحبت میکنن و محبوبیت خاصی بین خانوما داره. اما بریم ببینیم چیه این اکستنشن مژه ی کلاسیک ، سیر تا پیاز اکستنشن کلاسیک با توبیوتی.

خب قبل اینکه شروع کنیم به توضیج این مورد باید بگم که این مقاله بصورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوا و تخصصی توبیوتی آماده شده و چکیده ای از بروزترین اطلاعات روز دنیا هست ، از دانشگاه های کالیفرنیا و روسیه که تو اکستنشن مژه زبانزد خاص و عامن تا متخصص های وطنی؛ در پایان مقاله هم میتونید نظرات متخصصان و کارشناسان مجموعه توبیوتی رو بخونید.

اکستنشن مژه کلاسیک چیه

اکستنشن مژه کلاسیک یه مدل از اکستنشن مژه است که روی نسبت 1:1 اعمال میشه، یعنی یه اکستنشن به یک مژه طبیعی وصل میشه. یه اکستنشنو چسب میزنن و روی یکی از تار های مژه شما وصل میکنن. اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های تکی یا اکستنشن مژه 1 به 1 هم معروفه. مژه‌های کلاسیک سنتی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ حال حاضر بین اکستنشن ها هستن، چون اولا طبیعی ترن، دوما برای چشم سنگین نیستن و مهم تر از همه اگر به درستی انجام بشه، آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نمیکنن‌.

اکستنشن کلاسیک با مواد مختلف ، طول ، ضخامت و همچنین انواع فر مختلف وجود دارن که شما با توجه به سلیقه تون یکی از اونارو انتخاب میکنید.

مواد مورد استفاده در اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک هم با مواد طبیعی کار میشه هم با مواد مصنوعی، معمولا از خز راسو، سمور و روباه، و همچنین ابریشم و راسو مصنوعی.

اکستنشن طبیعی مژه

مژه های ابریشم(راسو) – ساخته شده از خز راسو که از دم راسوهای سیبری یا چینی گرفته شده ، سبک وزن و واقعا طبیعی به نظر میرسن. عیبش اینجاس که این جنس یکم گرونهیه مورد دیگه هم هست که ممکنه جنس قلابیو قالب کنن بهتون البته این مشکلیه که همه جا هست و اگه اکستنشن تونو جای معتبری انجام بدید دیگه نگران این چیزاش نیستید.

مژه های سمور – سبک ترین، ولی گرون ترین اکستنشن مژه کلاسیک. مناسب برای افرادی که مژه های بسیار روشنی دارن. این مدل حتی طبیعی تر از مژه های راسو هستن.

مژه های خز روباه – که از برس زدن دم روباه به دست میان، زیبا و کرکی به نظر میرسن. مژه های خز روباه گرون تر از مژه های راسو هستن.

اکستنشن مژه مصنوعی

مژه‌های ابریشمی – ساخته‌شده از ابریشم مصنوعی، مثل مژه‌های راسو خیلی ضخیم‌ نیستن ، اما کمی براق‌ترن . همچنین به سبک مژه های راسو نیستن، اما راحتن و برای استفاده روزمره عالی

مژه های راسو مصنوعی – یه جایگزین عالی برا کسایی که مژه های راسو طبیعی نمیخوان. این مژه ها یجورایی مشابه اکستنشن های راسو ساخته شدن اما به سبک مژه های کلاسیک راسو نیستن. خوبیش اینه که که ارزون ترن و میشه اونارو حالت داد . همچنین تو طول ، ضخامت و فر های مختلف موجوده ک ههرکدومو خواستید میتونید انتخاب کنید برای اکستنشن. مژه‌های راسو مصنوعی محبوب‌ترین مدل بین مژه‌ها هستن چون به راحتی با شکل چشم و سلیقه هر مشتری میشه اونارو حالت داد.

طول، ضخامت، شکل و نوع فر مژه کلاسیک

طول مژه کلاسیک

اکستنشن کلاسیک از 5 تا 15 میلی متر طول داره. مژه های کوتاهتر برای گوشه های داخلی و مژه های بلندتر برای بقیه نواحی پلک استفاده میشه. انتخاب طول مناسب مژه های کلاسیک خیلی مهمه. وزن این مژه ها نباید خیلی سنگین باشه واگرنه بعد از اکستنشن حسابی چشماتونو اذییت میکنه و و باعث آسیب به مژه های طبیعی خودتونم میشه. محبوب ترین طول اکستنشن مژه کلاسیک بین 9 تا 13 میلی متره. البته قانونش اینه که اکستنشن نباید بیشتر از 20 درصد طول مژه های طبیعی شما باشه. مژه های بسیار بلند (بیشتر از 14 میلی متر) برای ایجاد مژه های هیبریدی استفاده میشن.

طول اکستنشن کلاسیک:

کوتاه – 5 تا 8 میلی متر – برای گوشه های داخلی چشم

متوسط - 9 میلی متر تا 12 میلی متر – بیشتر این مورد استفاده میشه

بلند – 13 تا 14 میلی‌متر – برای کسانی که می‌خواهند جلوه‌ای دراماتیک داشته باشند و مژه‌های طبیعی بلندتری داشته باشند.

بسیار بلند – 15 میلی متر و بالاتر – معمولا برای مژه های هیبریدی ترکیب می شود.

ضخامت مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک میتونه ضخامت های مختلفی داشته باشه و از 0.03 میلی متر تا 0.25 میلی متر متفاوته. برای مژه های کلاسیک، رایج ترین ضخامت اکستنشن 0.15 میلی متره تا ظاهری طبیعی رو به مژه های ما بده. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق و جذاب تر، اکستنشن مژه 0.20 میلی متری رو میتونید انتخاب کنید. مژه های با ضخامت بیشتر از 0.15 میلی متر فقط به افرادی توصیه میشه که مژه های طبیعی واقعا قوی و سالمی دارند.

فرم مژه کلاسیک

به غیر از اکستنشن های معمولیه فر، مژه های صاف هم وجود داره. از اونا میشه برای ایجاد ست های اکستنشن مژه کلاسیک هم استفاده کرد. اکستنشن مژه کلاسیک صاف جدیدا خیلی محبوب شده چون بهتر به مژه های طبیعی میچسبه. این به دلیل پایه بیضی شکلیه که پهن تر از پایه مژه های گرده. مژه های صاف رو مژه های کشمیری یا مژه های بیضی نیز می نامند. اونا نسبت به مژه های معمولی سبک ترن، بیشتر ماندگاری دارن و به چسب کمتری نیاز دارن. مژه های صاف به شما این امکان میدن که ظاهری تیره تر و چشمگیرتر برای اکستنشن مژه کلاسیک ایجاد کنید.

مژه کلاسیک نوع فر

همچنین انواع مختلفی برای فر اکستنشن مژه کلاسیک وجود داره که با حروف انگلیسی که ظاهر فر رو نشون میدن مشخص میشن.

فر مژه L – اکستنشن مژه‌های صاف که معمولاً برای مشتریان مرد استفاده می‌شود.

مژه‌های J – کمی فر، برای کسایی که می‌خوان مژه‌های صاف خودشونو برجسته کنن.

فر مژه B – طبیعی به نظر می رسن. معمولا برای گوشه های داخلی استفاده میشن

مژه‌های فرفری C – محبوب‌ترین مژه‌هایی که چشم‌ها رو درشت نشون میدن.

مژه های D – دراماتیک، پر زرق و برق؛

مژه های +L – مناسب برای افرادی که چشم های کلاه دار دارن. پیچ خوردگی زیاد (فر تند) به سمت بالا؛

بازدید : 49
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:10

مدل های ترند انواع شینیون

اگر چه این شینیون‌ها از همه نظر عالی هستند اما باید آن‌ها را درست انجام دهید ، به طور کلی برای اینکه مدل شینیون موهایتان زیبا به نظر برسند و روی آن‌ها تاثیر بگذارد، باید زیباترین و بهترین مدل را از قبل انتخاب کرده باشید. به این موارد دقت کنید.

مدل‌های ساده مو ، حالت‌های خاص مو ، بافت مو دخترانه ، رنگ مو و… . انواع شینیون هستند که می‌توانید آن‌ها را در سالن‌های زیبایی انجام دهید. این شینیون‌ها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند . بهتر است که با انواع آن آشنا شده باشید. شما می‌توانید از خوش ذوق آکادمی برای زیبایی هر چه بیشتر خود بهره مند شوید.

مدل های ترند انواع شینیون

در انتخاب مدل شینیون نباید عجله کنید. زیرا ممکن است در زمان انتخاب مدل شینیون گیج شوید و زیبایی شینیون برایتان زیاد نباشد. در این حالت بهتر است از آرایشگر کمک بگیرید .اگر قصد دارید مدل شینیون ساده ای را انتخاب کنید و فقط می‌خواهید در زمان کوتاه موهایتان را فر کنید ، سراغ مدل‌های فرکننده مو نروید زیرا ممکن است با موهای فر کمی بدفرم و نامرتب به نظر برسید. به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

مدل های پرطرفدار شینیون:

شینیون مو به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود و شما با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن می‌توانید مدل دلخواه خود را با هزینه بسیار کم بدست بیاورید. شینیون‌های مختلف برای انواع مو از جمله : شینیون کوتاه ، شینیون بلند، شینیون بافت، شینیون بافت آفریقایی، شینیون بافت فرانسوی ، بافت‌های فانتزی، از مدل‌های ترند انواع شینیون می‌باشد. لازم است تا شما حتما این موارد را از یکدیگر تفکیک کنید و به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

بازدید : 56
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:06

انواع بافت موی تخصصی

انواع بافت موی تخصصی

انواع بافت موی تخصصی : بافت مو دخترانه به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود. انواع متفاوتی از بافت مانند تیغ ماهی و پیچ پیچی وجود دارد معمولا بافت‌های ساده ی مو ، کم‌ترین آسیب را به موهایتان وارد می‌کنند. بافت‌های مختلف مو در نتیجه استفاده از مواد مختلفی مانند ، سشوار و … ممکن است که. آسیب بینند . در نتیجه ، بهتر است از مواد طبیعی برای بافتن آن‌ها استفاده کنید که معمولا باعث تقویت موهایتان می‌شود.

همچنین ، از بافت‌هایی با الیاف مصنوعی نیز می‌توانید استفاده کنید که این دو مورد می‌توانند سبب آسیب دیدن موهایتان شوند. بهتر است که به این نکات توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی در این زمینه نکات ارزنده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

هر نوع از این بافت‌ها می‌تواند در هر جایی از بدن دیده شود. مثلا می‌توانید به راحتی بر روی سینه خود یک بافت تیغ ماهی داشته باشید و یا روی پوست سر ، قسمت بالایی شانه یا حتی در قسمت‌های خاصی از صورتتان یک بافت پیچ پیچی داشته باشید.

انواع بافت مو

انواع بافت های رنگی مو:

بافت تیغ ماهی را می‌توان به صورت طبیعی و با مواد شیمیایی و رنگ‌های شیمیایی به دست آورد. بافت پیچ پیچی نیز بر روی موهای طبیعی که به وسیله مواد شیمیایی آغشته شده‌اند ، اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید مو به طور طبیعی و با کمک مواد شیمیایی یا رنگ‌های شیمیایی و با استفاده از بافت تیغ ماهی رشد کند ، حتما این روش را امتحان کنید.

بازدید : 157
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:05

خواص پاکسازی پوست چیست؟

برای اینکه جوش ها و لکه‌های روی پوست صورت خود را از بین ببرید ، می توانید از روش های متفاوت پاکسازی استفاده کنید. خواص پاکسازی پوست بسیار زیاد است. بهتر است که به این اصول توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی یک آکادمی فعال و حرفه ای در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

خواص پاکسازی پوست

پاکسازی پوست به چه روشی صورت می گیرد؟

از سرکه سیب و استفاده کنید . به خاطر اینکه سرکه سیب دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است ، می تواند باکتری‌ها و چربی اضافی روی پوست را از بین ببرد و باعث سلامت آن شود . این روش باعث می‌شود که چربی اضافی روی پوست به مرور زمان پاک شود. استفاده از این روش مزایای زیادی برای پوست دارد. چرا که به روش‌های طبیعی و بدون دخالت مواد شیمیایی قابل انجام است.

اگر از یک پاک کننده خانگی موثر و بدون صابون استفاده کنید ، می‌توانید این کار را انجام دهید. پاک کننده های خانگی می‌توانند انواع باکتری‌ها، آرایش و سایر آلودگی های صورت را پاک کنند. این ساده‌ترین روش پاکسازی صورت می‌باشد. خواص پاکسازی صورت می‌تواند بسیار زیاد باشد. می‌توان به درخشندگی و شادابی پوست صورت اشاره کرد.

روشن تر شدن پوست

ماسک مخصوص پاکسازی صورت ، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای روشن‌تر کردن پوست و زیبایی است. ماسک صورت برای پوست های مستعد آکنه مناسب است و در صورت استفاده از آن می‌توانید لایه‌ای از پوست‌های مرده را از بین ببرید و با لایه برداری سلول‌های مرده ، پوست جدید و شاداب تری به دست آورید.

این یکی از خواص پاکسازی پوست به شمار می رود. بهتر است که شما با خواص پاکسازی پوست آشنا شده و سپس اقدام به از بین بردن چربی های پوست خود کنید.

بازدید : 52
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:03

کوتاه کردن مو مانند پخش موسیقی است. تا نتیجه بهتری بگیریم. در عین حال باید به ریتم و هارمونی و در عین حال زیبایی کار توجه کرد. قبل از گرفتن قیچی باید فرم صورت و سر فرد را در نظر بگیریم و با توجه به حجم مو و سلیقه مشتری نتیجه مطلوب را به او نشان دهیم. با این حال، 6 نکته کلیدی وجود دارد که می تواند کار شما را در کمترین زمان بی نقص و زیبا کند. برای یادگیری 6 تکنیک کلیدی این مقاله را از سایت آرایشگاه رژ لب دنبال کنید.

تکنیک اول: ابزار مناسب برای کوتاه کردن موها را داشته باشید
مجموعه ای از ابزارهای کوتاه کردن مو را انتخاب کنید، از جمله: قیچی مناسب، از جمله قیچی تیغه ای، قیچی صورتی و قیچی کوتاه استاندارد، به علاوه یک تیغ موبر و سایر ابزار لازم. بهتر است در ابتدا کمی بیشتر هزینه کنید و برای مدت طولانی از کیفیت ابزار خود مطمئن باشید. علاوه بر این، همیشه به روزترین تجهیزات آرایش مو را در اختیار داشته باشید تا علاوه بر رفع آخرین نیازهای مشتریان، هرگز در هیچ زمینه ای کمبود ابزار نداشته باشید. البته لازم نیست زیاده روی کنید، اما ابزارهای کاربردی و مواد خوب همیشه انتخاب اول هستند.تکنیک دوم: از کشش یکنواخت برای کوتاه کردن مو استفاده کنید.
هنگام کوتاه کردن موها باید آن را در جهت مورد نظر گرفته و کشید تا خطوط صاف و یکدستی ایجاد شود. برای یک نتیجه زیباتر، به طول موها توجه کنید. طول موها باید همیشه یکسان باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

تکنیک سوم: جهت گیری مناسب برای کوتاه کردن مو
با هدایت مو در حین کوتاه کردن، می توانید حجم و بافت مو را ایجاد کنید. با کشیدن مو در جهت مخالف رشد مو، موها حالت می‌یابند و با رها کردن و برگشتن به جای اصلی خود، بافت و لایه‌های ظرف را در عین حجم‌دهی مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

تکنیک چهارم - در هنگام کوتاه کردن به ارتفاع مو توجه کنید.
منظور از ارتفاع، حجم و طول مو است که بسته به شکل سر در هر ناحیه باید متفاوت باشد. یعنی اگر می خواهید موهایتان را کوتاه کنید، لایه زیرین باید کمی بلندتر از لایه رویی باشد که البته در مورد چتری ها متفاوت است. هنگام کوتاه کردن مو، همیشه باید ارتفاع مو را کنترل کنید.

تکنیک پنجم: دقت در شکل مدل مو و تکنیک های کوتاهی مو زنانه
هنگام کوتاه کردن مو، باید به مدل دست و جهت قیچی توجه ویژه ای داشته باشید.اگر موها را از پشت سر به صورت افقی کوتاه کنید، موها صاف و حجم کمتری خواهند داشت. اگر موها را به صورت افقی بین انگشتان خود بگیرید و به سمت صورت بکشید. موها در اطراف صورت و یک طرف صورت کوتاه می شود و اگر موها را به همین صورت و به صورت عمودی به عقب بکشید، موها از صورت خارج می شوند. هنگام کوتاه کردن موها به شکل سر فرد توجه کنید و موها را مطابق شکل سر و در جهت سر کوتاه کنید.

تکنیک ششم: دقت در صاف کردن مو
لایه برداری و کوتاه کردن موها سخت است، به خصوص زمانی که موهای گردن شما بسیار کوتاه است. در این موارد از شانه های کوچک مانند شانه های جیبی مردانه استفاده کنید تا موها در جهت دایره ای سر تنظیم شوند. به این ترتیب، در حالی که موها را اذیت می کنید، انگشت خود را تا انتها داخل سر بچسبانید و از لایه زیرین به عنوان معیار حرکت خود استفاده کنید. بنابراین کوتاه کردن موها را از گردن شروع کنید تا خط مرجع شما در ابتدا برای کوتاه کردن تا بالای سر تشکیل شود.
برای رسیدن به نتیجه متفاوت، ابتدا باید طرز فکر خود را تغییر دهید و مسیرهای اشتباه را رها کنید.

بازدید : 69
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 16:02

بافتن مو برای خانم ها از زمان های قدیم به عنوان یک روش مدل مو مطرح بوده است. مدل بافت مو از گذشته با تنوع زیادی همراه بوده است. حتما همه ما قیطان سه گانه ساده را روی سر مادربزرگ ها و مادرانمان دیده ایم. اما امروزه آنقدر تنوع در مدل های بافت وجود دارد که می توانید هر روز مدل خاصی را روی موهای خود بپوشید.

در بین موضوعات آرایشگری، بافت مو یکی از موضوعات جالب و جدید است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هر ساله تعدادی مدل جدید به مجموعه مدل های بافت مو اضافه می شود. اما همیشه باید در نظر داشته باشید که همه بافت ها را نمی توان روی موهای مختلف استفاده کرد و باید به سایز، رنگ و نوع موها توجه کرد.

با شنیدن نام مدل بافت مو قطعا به فکر مدل های ساده می افتید، اما اگر از مدل های ساده فاصله بگیرید، می بینید که این هنر بسیار گسترده است و می توانید موهای خود را با جدیدترین مدل ها به زیبایی ببافید.

اگر موهای بلندی دارید حتما طرح بافت آبشاری را انجام دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مدل هر بار یک تار موی جدید به بافت اضافه می شود و انتهای تار قبلی در پایین باقی می ماند.این بافت روی موهای صاف، لخت و رنگ شده به خوبی مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

مدل بافت موی ساده و زیبا
اکثر خانم ها در طول زندگی خود بارها مدل موی ساده را امتحان کرده اند. فرقی نمی‌کند اندازه موهایتان چقدر باشد، زیرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای یک روز کاری پرمشغله یا یک جمع دوستانه ببافید. این بافت با انواع چهره ها سازگار است و نظم و زیبایی خاصی دارد. این بافت را می توانید پشت سر یا پهلوها انجام دهید و نیازی نیست از کسی کمک بخواهید.

بافت مو به سبک آفریقایی یا بافت مدل کلاه گیس چهل
اگر نگاهی به تاریخچه انواع مو بافی بیندازیم متوجه می شویم که شروع بافت از آفریقا بوده است. بافندگی آفریقایی که به چهل گیس بافی نیز معروف است، در میان اکثر دختران جوان رواج دارد. برای ساخت این بافت باید موهای بلندی داشته باشید. این نوع بافت با بافتن رشته های نازک به دست می آید، اگر موهای حجیم و موج دار دارید، بافت آفریقایی روی سرتان زیبا به نظر می رسد. برای راحتی بیشتر، می‌توانید از مرطوب‌کننده یا روغن مو مناسب استفاده کنید تا بافت آن برای شما آسان‌تر شود.مدل جعبه شیک و متفاوت
امروزه مدل بافت مو مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته است. مدل جعبه ای قسمت محدودی از مدل هایی است که هرگز از صنعت مد و زیبایی خارج نمی شود. آنچه این مدل را متمایز می کند، تقسیم بندی متفاوت این مدل و استفاده از نخ های مخصوص در فرآیند بافت است. از نخ ها در ابتدای بافت استفاده می شود و جلوه ای زیبا و متفاوت به مو می بخشد.

بازدید : 349
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 15:59

پاکسازی پوست از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی های تجمع یافته روی پوست است. این کار می تواند طراوت و خنکی را روی پوست ایجاد کند و به سلامت پوست کمک کند. با این کار سلول های لایه های سطحی پوست و همچنین چربی ها و ذراتی که در اثر آلودگی هوا روی پوست می نشینند از بین می روند.

خیلی شنیده اید یا به شما پیشنهاد می شود از روش درمانی جدیدی به نام پاکسازی صورت یا میکرو پاکسازی برای درمان جوش های سرسیاه یا لک های آکنه صورت و کاهش کک و مک و لکه های بارداری روی صورت یا حتی کاهش چین و چروک استفاده کنید.

روشی که امروزه بسیاری از مراکز زیبایی و درمانی از سالن های زیبایی و زیبایی گرفته تا مطب های عمومی و تخصصی سعی در انجام آن دارند، هرچند از نظر علمی، تجربی و قانونی تنها مرکز تخصصی پوست با حضور متخصص پوست و دستگاه پیشرفته میکرودرم ابریژن پاسخگوی آن است. قادر به انجام این روش زیبایی است، اما باید بدانیم که چگونه و چه کسانی می توانند از این روش درمانی زیبایی بهره مند شوند.

دلایل پاکسازی پوست
پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند. آلودگی سطحی، جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند و باعث می شود مواد معدنی و مواد اکسیژن دار به سطح درم پوست (درم، لایه داخلی که زیر سطح پوست قرار دارد) در لایه کلاژن درم برسد. وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی می شود.غدد سباسه در پوست مسئول ترشح سبوم هستند.

خروجی این ترشحات از طریق کانال هایی که به سطح پوست باز شده و منجر به مرطوب شدن سطح پوست می شود، صورت می گیرد. و سلول های مرده، ذرات گرد و غبار و آلودگی های سطح پوست را حل می کند. گرد و غبار و آلودگی هوا با چربی روی پوست ترکیب می شود و باعث انسداد سبوم یا روغن خروجی می شود و در نتیجه پوست کدر می شود و شفافیت و شادابی خود را از دست می دهد. برای رفع این مشکل تمیز کردن دوره ای پوست با آب و پاک کننده های مناسب بسیار مفید است.

همچنین باید از استفاده زیاد از ترکیبات پرچرب و کرم ها، پودرها و مواد آرایشی بر روی پوست خودداری کنید.استفاده از پاکسازی و لایه برداری پوست موثر است. به همین ترتیب سطح پوست با لایه بردارهای مناسب نوع پوست به آرامی ماساژ داده می شود، سپس پوست کمی بخور می شود و جوش های سر سیاه از بین می روند. در نهایت از ماسک مناسب با نوع پوست استفاده می شود و کرم نهایی روی پوست قرار می گیرد.

فواید پاکسازی پوست چیست؟
آبرسانی پوست باعث افزایش رطوبت پوست می شود که در تامین رطوبت لایه بیرونی بسیار مفید است.آبرسانی برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند. ماساژ صورت باعث حرکت خون زیر پوست می شود. باعث حذف مواد زائد می شود. پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند. آلودگی سطحی جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند. مواد معدنی و مواد اکسیژن دار را به سطح درم پوست می رساند (روی سطح پوست است) در لایه درم کلاژن وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی می شود.

مراحل پاکسازی صورت
صورت را بشویید و تمیز کنید
صورت تمیز با لوسیون
ماساژ صورت
صورت را بخور دهید
جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد
ماسک بزن
از مرطوب کننده استفاده کنید

تمیز کردن پوست در آرایشگاه

بیشتر بخوانید:

علاوه بر مراکز درمانی، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز خدمات مراقبت از پوست را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که هر گونه مراقبت و درمان پوست باید تحت نظارت انجام شود. سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز باید زیر نظر وزارت بهداشت باشند. و با تایید این سازمان نسبت به جوانسازی و پاکسازی پوست اقدام نموده و از مواد مرغوب و بهداشتی برای پاکسازی پوست استفاده نمایید.فراوانی مراکز درمانی و آرایشگاه ها این امر را ضروری ساخته است که قبل از انجام اقداماتی برای خدمات زیبایی و بهداشتی خود اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به دست آورید و بهترین مرکز را مطابق با استانداردها انتخاب کنید. پوست، استفاده از روش های مختلف برای درمان و جوانسازی آن اهمیت بیشتری یافته است و از آنجایی که مراکز ارائه دهنده خدمات پوست در حال گسترش هستند، لازم است قبل از هر اقدامی از صلاحیت و اعتبار مرکز پوست مربوطه اطمینان حاصل شود.

بازدید : 55
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 15:58

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق برای حل مشکل آموزش آرایشگری زنانه دوره های ویژه بازار کار را در مدت زمان کوتاه و با قیمت مناسب برگزار می کند.

باید بدانید که در راستای آموزش صحیح و اصولی، آموزش آرایشگری به صورت تئوری و عملی به بانوان حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری ضروری است و از آموزش در محیط های کاری مانند آرایشگری ناگفته نماند. سالن درست مثل یک دوره کارآموزی است و فرد می تواند آن را انجام دهد و در چنین فضایی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نمی کند.

چرا یک مدرسه آرایشگری عالی است؟
ارائه گواهینامه فنی رسمی
در پایان دوره گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای برای هنرجویان هنرستان اعطا خواهد شد. این مدرک بین المللی است و در صورت مهاجرت می تواند به روند کار در کشورهای دیگر کمک کند.

مربی مجرب و بازرس فنی حرفه ای
دوره های آرایشگری برای هنرجویان توسط اساتید مجرب و متخصصین فنی حرفه ای تدریس می شود و هنرجویان می توانند از کیفیت محتوای آموزشی اطمینان داشته باشند.

تمرین رایگان پس از اتمام دوره
هنرجویان پس از گذراندن کلاس آموزش مجازی آرایشگری می توانند بدون هزینه اضافی در کلاس های حضوری شرکت کرده و علاوه بر رفع اشکال از امکانات آموزشگاه نیز بهره مند شوند.تامین خوابگاه دانشجویی در سطح شهر
برای دانش آموزانی که از شهرستان برای شرکت در آموزش و پرورش به تهران می آیند، خوابگاه های امنی در نزدیکی مدرسه در نظر گرفته ایم تا دانش آموزان بتوانند بدون استرس زندگی و سفر در کلاس ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری زنانه:
برای ساخت یا راه اندازی سالن زیبایی
شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای راه اندازی آرایشگاه یا کار در سالن، علاوه بر آموزش صحیح و اولیه، باید با مدیریت و بازار کار در این بخش اقتصادی آشنا شوید. خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم تا با نکات و تجربیات دیگران آشنا شوید.

آموزش برای خانم هایی که مو می کنند.
دوره پاکسازی پوست
آموزش مراقبت از پوست و زیبایی
خطوط مراقبت از پوست هر روز بزرگتر می شوند. بنابراین، پس از یادگیری این خط مفید، می توانید در مراکز درمانی و سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

در این دوره یاد خواهید گرفت که با تمام تجهیزات جدید کار کنید و فرصت تمرین را خواهید داشت! علاوه بر این، چیزهایی مانند: ترکیب آرایش، اکتیوولوژی، خطوط ویژه برای رفع آکنه و خطوط جوان کننده را خواهید دانست.آموزش آرایشگری و آرایشگری (دیپلم آرایشگری)
اگر هنوز نمی دانید به کدام خط آرایش علاقه دارید یا می خواهید تکالیف ساده ای انجام دهید، توصیه می کنیم ابتدا در دوره آرایش مو شرکت کنید. زیرا ترکیبی از تمامی خطوط مانند: کوتاهی مو (کودتا)، شینیون مو، رنگ و مش، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و همچنین آرایش صورت است.

آموزش مراقبت و زیبایی مو و بافت مو دخترانه
برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است، یکی کار روی مو و دیگری آرایش صورت.
وقتی بتوانید موهای مشتری را آنطور که می خواهد کوتاه کنید، رنگ مورد نظر مشتری را به صورت کاملا حرفه ای پیشنهاد دهید و یک شینیون زیبا و سرگرم کننده برای او بسازید، توجه آن شخص را رها نمی کنید و علاوه بر دائمی شدن . فرد، شما یک مزیت ویژه نیز دریافت می کنید که بازاریابی دهان به دهان است.
آموزش آرایشگری با دانش آموزان تضمین می کند که شما نسبت به سایر رقبا برتری دارید. دلیل این امر این است که آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای مشتری است. برای اطلاع از هر دوره آموزشی مو، روی دوره مورد نظر خود کلیک کنید.

بازدید : 272
سه شنبه 6 تير 1402 زمان : 15:51

دوره های آموزش آرایشگری زنانه آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق، در ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت عادی و فشرده برگزار می شود. هزینه دوره آموزش آرایشگری بر اساس تعرفه مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما جدیدترین آموزش های آرایشگری با بهترین تجهیزات و مواد را زیر نظر مریبان مجرب ارائه می کند. در انتهای هر دوره یک جلسه رفع اشکال رایگان برای رفع ابهام و تخصص حرفه ای برگزار می شود. در بیشتر دوره ها مواد و وسایل حین دوره رایگان است و در بیشتر اوقات آموزشگاه مدل رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

لیست هزینه دوره آموزش آرایشگری زنانه

از آنجایی که هنرجویان برای تخمین هزینه های خود برای ثبت نام دوره ها، تقاضای زیادی برای لیست دوره ها با قیمت آن داشتند، آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای در جدول های زیر هزینه دوره های آرایشگری گل گیس را برای شما گردآوری کرده است.

هزینه دوره های آرایشگری خدمات پوست

لازم به ذکر است در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما کار با تمام وسایل با بدون هزینه و رایگان است. پس از گذراندن دوره اموزش پاکسازی پوست از مزایای پشتیبانی نامحدود زیر نظر مدرس و پزشک متخصص بهره مند می شوید.

هزینه تمامی کلاس های خود آرایی در مقایسه با سایر آموزشگاه ها بسیار هوشمندانه برای تمامی اقشار ایرانی با تمامی سنین طراحی شده است. بهترین وسایل و مواد برای پوست های حساس و غیر حساس به صورت کامل در کلاس های آرایشگری گل گیس مورد استفاده قرار می گیرد.

در دوره آموزش گریم و میکاپ خبر خوب برای علاقمندان گریموری داریم:

آموزشگاه آرایشگری زنانه ما در دوره گریم و میکاپ تمامی مواد و وسایل آموزش را به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

سوالات متداول

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کار می کند؟

بله. آموزشگاه آرایشگری گل گیس دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

هزینه دوره های آرایشگری گل گیس برچه اساسی تعیین شده است؟
قیمت کلاس های آموزش آرایشگری در رشته های مختلف بر اساس نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.
با مدرک همه دوره ها می توانم سالن آرایشگری تاسیس کنم؟
خیر باید مدرک آرایش و پیرایش (دیپلم اصلی) یا دوره های ۷ حرفه اصلی را جداگانه گذرانده باشید.
آیا با پرداخت هزینه دوره‌های آرایشگری امکان دریافت مدرک فنی حرفه‌ای را داریم؟
خیر. دریافت مدرک فنی حرفه‌ای هزینه جداگانه‌ای دارد و می‌توانید با پرداخت این مبلغ از سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک را دریافت کنید.
بعد از پایان دوره آموزشی، چه زمانی می توانم وارد بازارکار شوم؟
چون دوره های خوش ذوق برای ورود به بازارکار طراحی شده، پس از پایان هر دوره آموزشی و دریافت مدرک، بلافاصله می توانید وارد بازارکار شده و فعالیت خود را شروع کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 193
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 32013
  • بازدید سال : 141488
  • بازدید کلی : 1224121
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه