loading...

زومیت

بازدید : 142
پنجشنبه 23 تير 1401 زمان : 13:42

زنجیرهای صنعتی یکی از ابزارها و وسایل مهم برای انتقال انرژی الکتریکی هستند. این زنجیر که در سایزها و متریال های مختلف تولید و به فروش می رسد دارای مدل های تک ردیفه یا دو ردیفه می باشد. در تولید زنجیر صنعتی از فولاد کم کربن یا پرکربن و همچنین فولاد ضد زنگ استفاده می شود. امروزه انواع مختلفی از این زنجیره در بازارها و مراکز خرید موجود است که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایند. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد زنجیره های صنعتی صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

انواع زنجیره های صنعتی
اجزای زنجیر صنعتی قطعات کوچکی هستند که با پین به یکدیگر متصل می شوند. این نوع زنجیرها وقتی با چرخ سنکرو خود مشبک شوند، نیرو را به دنده دوم منتقل می کنند. این نوع زنجیر حتی می تواند باعث حرکت ابزار دیگری شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد امروزه انواع مختلفی از زنجیره های صنعتی در بازار وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

زنجیره های صنعتی تفلون
از زنجیر فولادی صنعتی استفاده نکنید

زنجیر باربرداری
زنجیر گالوانیزه
زنجیر باربرداری قلاب کج
زنجیر صنعتی با پایه بلند


این زنجیر در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، نفت، کشاورزی، فولاد و یا سیمان کاربرد دارد.

تعمیر زنجیره صنعتی
زنجیرهای صنعتی به دلایلی مانند سایش و پارگی می توانند طولانی تر شوند. اگر چنین اتفاقی برای زنجیرها بیفتد، باید تعمیر یا تعویض شوند، زیرا اگر این کار را نکنید، به دستگاه ها و تجهیزات نزدیک و کنار خود آسیب می رساند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید به طور دوره ای سلامت زنجیرها را بررسی و بررسی کنید.اگر به هر دلیلی زنجیر صنعتی استفاده شده از بین رفت یا آسیب دید نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. برای تعمیر زنجیر صنعتی باید با نیروی متخصص و واجد شرایط تماس بگیرید و یا از آنها بخواهید زنجیر، ابزار و تجهیزات صنعتی را بررسی کنند. با این کار مشکلی در زنجیر تشخیص داده می شود و در صورت لزوم آن را تعمیر می کند یا پیشنهاد تعویض زنجیر را می دهد.

استاندارد زنجیره صنعت
زنجیرهای صنعتی که برای انتقال نیرو استفاده می شوند در دو استاندارد در بازار یافت می شوند، یعنی استاندارد شمالی A و استاندارد B. در زیر هر یک از این استانداردها را توضیح می دهیم:

زنجیره صنعتی با استاندارد A: این زنجیره ها بر اساس استانداردهای DIN 8188 یا ISO 606 یا ANSI طبقه بندی می شوند. نام این زنجیرها سری آمریکایی است. زنجیره های استاندارد A شامل اعداد 30، 40، 50، 60، 80، 90، 100 تا 240 می باشد.

زنجیر صنعتی با استاندارد B: زنجیر با استاندارد B بر اساس استانداردهای DIN 8187، ISO 606 طبقه بندی می شود که به این زنجیره ها سری اروپایی می گویند. این زنجیره ها شامل اعداد B8، B12، B14، B16، B18 تا B72 می باشد.

زنجیر چرخ دنده صنعتی
زنجیر چرخ دنده صنعتی در کاربردهای مختلفی مانند بلند کردن اجسام سنگین، گیربکس های صنعتی در انواع تجهیزات صنعتی استفاده می شود. صنایع مختلفی از زنجیر چرخ دنده صنعتی از جمله کشاورزی، مواد غذایی، شیمیایی، موتور سیکلت، دوچرخه، فولاد و الکترونیک استفاده می کنند. در واقع در این صنایع از چرخ دنده ها بسته به میزان قدرت و فشار در اندازه های مختلف برای انتقال نیرو و یا موارد دیگر استفاده می شود.اگر بخواهیم تعریف کامل تری از زنجیر چرخ دنده داشته باشیم، می توان گفت که این ابزار وسیله ای برای انتقال نیروی دورانی از یک محور به محور دیگر است. چرخ دنده ها و زنجیرها می توانند همین کار را با کیفیت بهتر انجام دهند که باعث افزایش کارایی دستگاه می شود.

با توجه به کاربردهای متعدد در صنعت، چرخ دنده های زنجیری صنعتی باید با توجه به نیازها و شرایط مختلفی که وجود دارد توسط سازندگان و تولیدکنندگان آن ساخته و به بازار عرضه شود. این زنجیر چرخ دنده یکی از مهمترین ابزارهای صنعتی می باشد به همین دلیل همواره مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد.

قیمت زنجیر صنعتی
قیمت زنجیرهای صنعتی بسته به نوع و مدلی که دارند تعیین می شود و این قیمت به مراکز فروش تحویل داده می شود. این زنجیرها محصولات ظریفی هستند و برای ساخت محصولی باکیفیت باید حساسیت زیادی در تولید آنها وجود داشته باشد. در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای صنعتی و مراکز عرضه انواع این زنجیره های باکیفیت را به فروش می رسانند. شما می توانید با توجه به نیاز خود با مراکز فروش تماس بگیرید و نیاز خود را مطرح کنید تا با قیمت دقیق زنجیره صنعتی مناسب را در اختیار شما قرار دهند.

در نظر داشته باشید که بسیاری از فروشندگان سودجو ممکن است اقدام به فروش زنجیره های صنعتی با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت بازار کنند، بنابراین برای اینکه در دام این سودجویان نیفتید، باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید. فروشگاه های معتبر همیشه محصولات با کیفیت را با قیمت های ثابت عرضه می کنند و با نظارت کار خود قیمت ها را بالا نمی برند و فقط محصولات را به قیمت روز به فروش می رسانند.

خرید زنجیر صنعتی
در فروشگاه رابین صنعت انواع زنجیره های صنعتی وجود دارد. مزیت این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها فروش اینترنتی می باشد یعنی به راحتی می توانید زنجیره های صنعتی را بصورت آنلاین سفارش دهید.رابین صنعت پس از سفارش در اسرع وقت با کیفیت ترین زنجیره های صنعتی را به شما تحویل می دهد.

این فروشگاه به مشتریان اطمینان می دهد که محصولی مطمئن و با کیفیت را با گارانتی زنجیره ای محصولات و صنعت خریداری می کنند. اگر قصد خرید از رابین صنعت را دارید می توانید با خیال راحت خرید کنید زیرا در صورت ایراد به هر دلیلی محصول می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 193
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 597
  • بازدید ماه : 31992
  • بازدید سال : 141467
  • بازدید کلی : 1224100
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه