loading...

زومیت

بازدید : 259
شنبه 22 بهمن 1401 زمان : 15:23

همچنین امکان استفاده از آن برای بیمارستان ها، هتل ها، تالارها و مکان های دیگر نیز وجود دارد. از این روکش می توان برای سقف هم استفاده کرد، زیرا فضا را بسیار زیبا می کند. در فضاهای مختلف مانند پارکینگ، راه پله، لابی، راهرو و فضاهای داخلی منزل قابل اجرا می باشد. همچنین می توان از آن به عنوان میله پرده، قاب، گلو، فیتیله، گوشه، قایق و بند استفاده کرد.

متریال نقش بسیار مهمی در کیفیت فضا دارد. اگر فضا را به بهترین شکل و توسط بهترین تیم طراحی طراحی کرده اید، اما متریال های تحقق طرح خود را به درستی انتخاب نکرده اید، ممکن است نتیجه ای که در نهایت با آن مواجه می شوید شبیه ایده ای نباشد که داشتید. تو ذهنت داشتی،

اجرای صفحات مرمر

اگر طرحی را با متریال نامناسب ایجاد کنید به زیبایی و کیفیت آن بسیار لطمه می زنید. در حال حاضر در صنعت ساختمان مصالحی وجود دارد که قبلاً در دسترس نبودند. با پیشرفت تکنولوژی، مواد ساخت بشر جایگاه ویژه ای را در بین مواد طبیعی به خود اختصاص می دهند. یکی از این مصالح که در بین طراحان و مشتریان بسیار محبوب است، سنگ مصنوعی است.سنگ استونیت یا سنگ مرمر نوعی سنگ مصنوعی است که می تواند به شما در ایجاد فضایی مجلل و خیره کننده کمک کند. شباهت این متریال سنگ طبیعی بسیار زیاد است. علاوه بر این شباهت زیاد، این ماده دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به سنگ طبیعی برتری می دهد. سنگ دقیقاً به دلیل همین ویژگی ها می تواند در طراحی داخلی فضاهای امروزی کاربرد زیادی پیدا کند.

ویژگی های سنگ مرمر
در سایزهای بزرگ تولید می شوند، یکی از ویژگی های آن مونتاژ آسان و بدون دردسر است، اسلب های مرمر در رنگ هایی مانند نقش های ساده مرمر سفید، یا سبز و ... تولید می شوند.

  • نسبت بازده اقتصادی بالایی دارد
  • در برابر رطوبت و آب مقاوم است
  • وزن کمی دارد ب
  • تا سقف نیز قابل استفاده است
  • می توان از آن بر روی میله ها با ابزارهای مختلف استفاده کرد
  • اندازه بزرگی دارد و منظره زیبایی ایجاد می کند
  • حمام و توالت قابل اجرا
  • دلیل استفاده نکردن از مصالح ساختمانی در هنگام نصب ربطی به کثیفی ندارد
  • میله بلژیکی در سایزهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است
  • در دیوارهای خوزستان نیز قابل استفاده است


معایب سنگ مرمر
اگرچه این ماده ارزشمند دارای ویژگی های ارزشمندی است، اما لازم است دیوارپوش ها این ویژگی ها را داشته باشند، اما در اینجا به چند مورد از کاستی های آن اشاره می کنیم.در زمستان سرد است

  • کمتر از یک سگ واقعی به نظر می رسد
  • ظاهر گرمی ندارد و جلوه مجلل تری به محیط می دهد


در کجا می توان یک تخته سنگ مرمر قرار داد؟

  • می توان آن را در محیط خانه نصب کرد
  • توالت فرنگی نیز قابل نصب است
  • می توان آن را در بیمارستان ها و مراکز درمانی نصب کرد
  • ساخت پله
  • نسخه بالکن
  • آذران پلاستیک
  • دویدن بین کمد
  • نصب در اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق کودک
  • نصب درب پارکینگ
  • تقریباً در هر فضای داخلی قابل استفاده است


قیمت تخته سنگ مرمر
با توجه به مدل های مختلف و نوع طراحی و کارایی ممکن است قیمت آن متفاوت باشد برای دریافت قیمت مناسب و دقیق با محیط نصب حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید زیرا قیمت اسلب سنگ مرمر به صورت تلفنی قابل استعلام است. ، عمدتا بسته به شرایط اقتصادی در بازار و نوار. واحد پول کشور در نوسان است بنابراین قیمت مار همیشه در حال تغییر است

  • نصب و اجرا کنید
  • ابتدا باید دیوار را اندازه گیری کنیم
  • دیوار باید کاملا تمیز شود
  • برگ ها را ببرید
  • مقدار لازم چسب را به دیوارها بزنید
  • و در نهایت آن را با تراز مناسب روی دیوار قرار دهید

این یک پدیده مثال زدنی در صنعت طراحی داخلی است.این سبک از دیوارپوش با بالاترین میزان رضایت مشتری از جمله انواع دیوارپوش قابل عرضه در بازار دکوراسیون داخلی می باشد. به دلیل انعطاف پذیری بالا و طراحی های متفاوت، آزادی انتخاب را به دست طراحان و مصرف کنندگان سپرد و می تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از متریال های قدیمی باشد.

اولین و اساسی ترین سوال معمولا در مورد نوع دیوارپوش سنگی مطرح می شود. این ماده از 70% پی وی سی تشکیل شده است و 30% باقیمانده دال مرمر حاوی پودر سنگ برای نزدیکتر شدن مواد به سنگ طبیعی است و از افزودنی های مقاوم در برابر آتش، آنتی باکتریال و میکروبی نیز در این پایه مواد استفاده شده است. شما باید از مقاومت و دوام این ماده راضی باشید. همیشه سوالاتی در مورد اسلب سنگ یا سنگ مرمر وجود داشته که ذهن خریداران یا طراحان را به خود مشغول کرده است. در این مقاله سعی داریم به سوالات رایج شما پاسخ دهیم و در مورد مکان های مناسب برای دکوراسیون صحبت کنیم.

ابعاد و وزن دال مرمر
مهم ترین موضوعی که قبل از خرید هر ماده ای باید در نظر گرفت، دانستن ابعاد استاندارد آن متریال است.در این صورت به راحتی می توانید اندازه گیری کنید که آیا این متریال برای استفاده در فضای شما مناسب است و چقدر برای پوشش فضا نیاز دارید. ابعاد هر ورق 1.22 متر عرض و 2.80 متر طول می باشد. با توجه به این ارقام، هر پانل تقریباً 3.5 متر مربع از فضای دیوار شما را پوشش می دهد، در مورد وزن هر پانل، از نقطه اول، پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که آن متریال را با چه متریال دیگری مقایسه می کنیم.

وزن هر سطح هر پانل بسیار مناسب است و با تجزیه فضای داخلی و قرار دادن آن بر روی دیوار هیچ مشکلی در ساختمان خود نخواهید داشت و در مقایسه با آنالوگ های موجود در بازار سنگ واقعی بسیار زیاد است. از آنها سبک تر است و این یکی از ده هاست. مزیت آن این است

متر مربع تخته سنگ مرمر
برای به دست آوردن متراژ مربع هر ورق، کافی است ابعاد ترکیب شده را ضرب کنید تا متراژ مربع به دست آید. شما یک عدد تقریبی 3.5 متر مربع دریافت خواهید کرد. هر ورق کاملا جامد است و فقط ضخامت های 2 میل، 3 میل و 4 میل تولید می شود. ضخامت دال مرمری آن را برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب می کند و با توجه به مزایای بی شماری که دارد می توان از آن در تمامی محیط هایی که برای دکوراسیون داخلی نیاز دارید استفاده کرد.متر مربع تخته سنگ مرمر

مزایای دیوارپوش های ساخته شده از صفحات سنگ ماربل شیت
برای اینکه بدانید چرا خرید سنگ مرمر یک خرید کاملاً عالی و مقرون به صرفه است، باید در مورد مزایای سنگ مرمر بدانید. با ما در الو مدرن همراه باشید و در مورد تمام موارد او با جزئیات صحبت کنید.

انواع دیوارپوش های ساخته شده از سنگ مرمر
یکی از مشکلات اصلی در محبوبیت آن تنوع طرح هاست مثلا بر اساس متریال روکش های سنگی و همچنین انواع روکش های چوبی و حتی طرح های فرم مچ یا بوکمچ دارد. شما عزیزان می توانید برای دانلود کاتالوگ با کارشناسان ما تماس بگیرید این نوع دیوارپوش با بیش از 50 مدل پوشش زمینه انتخاب گسترده ای را برای شما دوستان عزیز و یا طراحان و دانشجویان معماری داخلی فراهم می کند.

در ضخامت های مختلف موجود است، ما 4 میل سفارش می دهیم و نحوه استفاده نیز متنوع است، هم ساده و هم نورگیر موجود داریم. یکی از انواع دیگر سنگ مرمر، دال شفاف است. این نوع پانل ها در کدهای مختلفی مانند پنل موجود می باشند و با مواد اولیه ای که در آن از الیاف شیشه استفاده شده است، قابلیت عبور نور را دارد که این خود دلیلی برای تزیینات بسیار مجلل یا ایجاد انواع کانتر، میز، می باشد. به وفور استفاده می شود.به عنوان مثال، می توانید از ورق های شفاف در قسمت های دیگر استفاده کنید. این قطعا یک ظاهر پیشخوان آشپزخانه است.

عایق رطوبتی از صفحات مرمر
یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب دیوارپوش مناسب برای فضاهای داخلی به خصوص مکان های حساس به رطوبت، توجه به مقاومت دیوارپوش در برابر رطوبت و رطوبت است، دیوار را حرکت نمی دهد و همچنین قابلیت نصب در داخل دیوار را دارد. مناطق مرطوب مانند توالت، حمام، استخر، سونا و غیره. همچنین به طور گسترده ای با انواع کاشی و سرامیک جایگزین می شود.

دال مرمر برای عایق حرارتی
کاملاً تحت نظارت سازمانهای ذیصلاح و با آزمایشات دقیق آتش نشانی تأیید شده است و یکی از بهترین مزایای دال مرمر ضد حریق بودن آن است به این معنی که در صورت بروز حریق در مجموعه یا خانه قرار داده شده در آن، رفتار این ماده خود انحلال است و شعله آتش به نقاط دیگر سرایت نمی کند و این امر در تامین ایمنی ساختمان و افزایش ضریب ایمنی ساختمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

تخته سنگ مرمر انعطاف پذیر
یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که آن را از سایر مواد متمایز می کند، مطمئناً انعطاف پذیری فیزیکی ورق فلز است.این ورق دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی می باشد. در همین نسبت یک پانل منعطف را در اختیار شما قرار می دهد که حتی در اشکال گرد و قوسی مانند روکش دیوارهای بتنی قابل استفاده است. البته قبل از نصب نیاز به تخصص و طراحی برای محیط مورد نظر است. برای اینکه بتوانید در مورد نصب آن تصمیم مناسبی بگیرید، می توانید آن را به طراحان داخلی که در طراحی ساختمان مهارت دارند، بسپارید.

ابزار ورق سنگ مرمر(آذران پلاستیک)
با توجه به سبک طراحی و پروژه مورد نیاز شما، هر فضایی برای زیبایی مضاعف و پوشش کامل نیاز به ابزارهایی برای مکان هایی مانند گوشه و کنار دارد. که با توجه به متریالی که برای پوشش دیوارها استفاده می شود انتخاب می شوند. حال چه بهتر که این ابزارها از همان متریال دیوارپوش ساخته می شد تا ظرافت کار را دو چندان کند.

در این زمینه حدود 10 تا 12 نوع ابزار مختلف نسبت به سایر مواد پیشرو هستند. اگر بخواهیم ابزار آلمینیومی را به مجموعه اضافه کنیم، حتما تعداد این ابزارها افزایش خواهد یافت. از این ابزارها برای جلوگیری از دوختن دیوارپوش ها در وسط کار استفاده می شود. قطعا به زیبایی کار اضافه خواهید کرد.طراحی داخلی با سنگ مرمر
مهم ترین سوال قبل از خرید تخته سنگ مرمر این است که بدانید کجا می توانید از آن استفاده کنید. به راحتی می توانید از آن در انواع مکان ها اعم از منازل مسکونی، مجتمع های مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری، ادارات، املاک تجاری، بیمارستان ها، لابی ها و رستوران ها استفاده کنید.. ویلا، هتل، پروژه های کوچک و بزرگ، از این محصول عالی استفاده کنید.

بازدید : 57341
چهارشنبه 19 مرداد 1401 زمان : 17:08

کاربرد دیوارپوش سنگ ماربل شیت

شما می توانید از این نوع دیوارپوش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید. برای خانه ها، دیوارپوش ها اغلب در فضای بین کابینت آشپزخانه، روی ستون ها یا بخشی از دیوارهای اتاق نشیمن و بالای تخت استفاده می شوند.امروزه دیوارپوش یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی است. در ابتدای امر باید بگوییم که شما عزیزان می توانید دیوارپوش های پی وی سی را در انواع مختلف با قیمت های پایین و با طراحی، تولید، نصب و اجرای انواع دیوارها (PVC) مانند ادارات از طریق اینترنت خریداری کنید. ، سنگ، چوب، قابل شستشو، سه بعدی، پذیرایی تجربه با شرکت آذران.

دیوارپوش مرمر


سقف مرمر تقلبی چیست؟

در معرفی سقف کاذب سنگ ماربل شیت ( قیمت ماربل شیت ) اگر بخواهید ویژگی های این نوع سقف کاذب را بشمارید باید توجه داشت که این پانل ها از 30 درصد پودر سنگ و 70 درصد پی وی سی تشکیل شده است که باعث استحکام بیشتر آنها نسبت به محصولات پی وی سی می شود. ضخامت نوع سقف کاذب 4 میلی متر می باشد. طول و عرض 280 در 122 سانتی متر است. این سقف کاذب که دارای طرح های متنوعی از جمله سنگ مرمر امپرادو و ... می باشد قیمت بسیار پایینی دارد اما افراد می توانند با پرداخت کمترین قیمت دکوراسیون داخلی خود را با طرح های سنگ طبیعی تزئین کنند.


سقف ماربل شیت مصنوعی یک مزیت است

از مزایای سقف کاذب سنگ مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسیار راحت و مقرون به صرفه

به دلیل طراحی زیبایی که دارد برای انواع دکوراسیون مناسب است

مقاوم در برابر حرارت، آتش، رطوبت و آب

مقاوم در برابر ضربه به دلیل استحکام و دوام

همچنین از حشرات و موریانه ها محافظت می شود زیرا ضد باکتری و ضد قارچ است

مقاوم در برابر آتش تا 80 درجه سانتیگراد

نصب سریع و آسان

آذران پلاست به عنوان تولید کننده سقف کاذب برتر سال 1399 ایران


استفاده از سقف کاذب از سنگ ماربل شیت

انواع سقف های کاذب در سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، مغازه ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع است. در مورد قیمت سقف کاذب یا کاشی سقف و هزینه اجرای سقف کاذب با توجه به متراژ و نوع سقف اجرا متفاوت خواهد بود.علاوه بر این، اصلی ترین مکان هایی که این سقف پی وی سی در آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مانند کلینیک ها و مطب ها، ساختمان های لوکس، سقف ادارات و ... می باشد. به طور کلی می توان گفت که این محصول در مکان هایی قرار می گیرد که طراحی سنگ مورد نیاز است زیرا یک گزینه اقتصادی با قیمت پایین و جلوه سنگ است.

پاسخ های نادرست به طراحی سنگ مرمر


خرید کاشی دیوار و سقف کاذب مرمر

شاید بسیاری از شما با مطالعه این مقاله علاقه مند به خرید دیوارپوش و سقف کاذب مرمری باشید و بسیاری از شما در مورد نحوه خرید این محصول یا نوع دیوارها و سقف های کاذب دیگر سوال داشته باشید.


شما عزیزان می توانید برای خرید دیوار و سقف کاذب و همچنین کف کاذب به سایت شرکت آذران فضانما مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت خوب از این شرکت خریداری نمایید.


برند کوبوآ یکی از محصولات شرکت آذران فضا نما می باشد که محصولات سقفی و دیواری پی وی سی به صورت کوبوآ، کوبوآ پلاس و کاشی کوبوآ را به فروش می رساند.
.

بازدید : 6928
چهارشنبه 19 مرداد 1401 زمان : 16:59

آیا طرح ماربل شیت را می شناسید؟

آیا می دانید دیوارپوش های ماربل شیت و سقف های کاذب چیست؟


و کارشناسان شرکت آذران فضانما در ارائه این مقاله قصد دارند یکی از جدیدترین مدل های دیوارپوش و سقف کاذب یعنی دال های مرمر را به شما معرفی کنند که یکی از متریال های مورد استفاده امروزی است که برای دکوراسیون داخلی در انواع محیط ها.


تخته سنگ مرمر چیست؟

دال مرمر در زبان لاتین به معنای سنگ ماربل شیت است و دال مرمر یک دال پی وی سی از سنگ است که به آن سنگ مصنوعی نیز می گویند. اسلب های مرمر یکی از محبوب ترین متریال ها برای دکوراسیون داخلی هستند. اسلب های مرمر بیشتر از طرح های سنگی محبوبیت دارند.


ورق های پی وی سی در اشکال و رنگ های متنوعی تولید می شوند. دلیل محبوبیت این دستگاه ساده و تا حدی است. بنابراین استفاده از پارچه مرمر برای دیوارها باعث زیباتر شدن آن نسبت به سایر مواد دیوارپوش می شود. انواع مختلفی در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع تر و طرح های کاغذ دیواری تولید می شود. نوع جدیدی از این پنل ها قابلیت عبور نور را دارد.


در مورد اسلب های ماربل شیت بیشتر و بهتر باید بدانید که امروزه یکی از پرکاربردترین مصالحی است که به عنوان سنگ مصنوعی استفاده می شود زیرا در تولید آن از پودر سنگ استفاده می شود.این پوشش. از آنجایی که تشکیل سنگ طبیعی در طبیعت سال ها طول می کشد و استخراج آن آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کند، سنگ مصنوعی بهترین جایگزین برای سنگ طبیعی محسوب می شود.

آشنایی با صفحات سنگ ماربل شیت و انواع محصولات


دیوارپوش مرمر چیست؟

لازم به ذکر است برای تولید دیوارپوش های مرمر 03% گرد سنگ و 60% پی وی سی ترکیب شده است.این دیوارپوش ضخامتی در حدود 4 میلی متر دارد و در ابعاد مختلف از جمله 1.22*2.80 موجود می باشد. برای این دیوارپوش ها از انواع پوشش ها استفاده می شود. به عنوان مثال طرح چوب، طرح ساده، طرح سنگ و سایر طرح های این دیوارپوش به افراد این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.


در ادامه معرفی دیوارپوش های مرمری خوب است بدانید که به دلیل شباهت زیاد به سنگ مرمر به آن سنگ مصنوعی نیز می گویند. این متریال اگرچه روح و حضور سنگ مرمر طبیعی را ندارد اما می تواند زیبایی این سنگ قیمتی را به خوبی بیان کند. بنابراین مزیت اصلی قیمت پایین در مقایسه با سنگ طبیعی است.


ویژگی های دیوارپوش های مرمر

این نوع متریال از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارد که در آن تمام خطوط و اشکال سنگ رعایت می شود، اما در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، بژ، سفید، صورتی یا سبز نیز تولید می شوند. از دیگر ویژگی های دیوارپوش سنگ مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از نظر هزینه، ارزان و مقرون به صرفه است

در برابر رطوبت و آب مقاوم است

مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش (تا 80 درجه سانتیگراد) دارد.

در برابر تمیز کردن مقاوم است

در برابر خراش و سایش مقاوم است

سبک وزن

این ساده و آسان برای نصب است

از نظر تمیزی کاملا آنتی باکتریال است

آذران پلاستیک به عنوان برتیرین تولید کننده دیوارپوش سال 1399 ایران

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 86
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 193
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 32034
  • بازدید سال : 141509
  • بازدید کلی : 1224142
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه