loading...

زومیت

بازدید : 808
چهارشنبه 3 خرداد 1402 زمان : 0:22

گرفتن وقت سفارت ایتالیا کار سختی است و برای این کار باید به سایت سفارت آن کشور مراجعه کنید! تعداد بالای درخواست ویزای ایتالیا باعث شده تا درگاه رزرو نوبت ckgs سفارت ایتالیا چهار بار در ماه باز شود. اما در کمتر از چند دقیقه تمام جایگاه ها پر می شود و بیشتر متقاضیان باید چند هفته دیگر منتظر بمانند! اما راه حل چیست؟

راهنمای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از سایت کنسولگری و پناهندگی آلمان برای افغانها
برای گرفتن وقت در سایت دوستیابی سفارت ایتالیا نیازی به دانستن غیبت نیست! پورتال وقت سفارت هفته ای یکبار باز می شود تا بتوانید وقت خود را رزرو کنید. اما قسمت غم انگیز ماجرا این است که وقتی باز می شود، در عرض چند دقیقه همه جاها پر می شود و باید منتظر باز شدن دوباره سایت سفارت ایتالیا باشید!

اخذ وقت سفارت ایتالیا از سایت کارگزاری CKGS
روش دیگر مراجعه به سایت کارگزاری ckgsir می باشد. گرفتن نوبت از ckgsir نسبت به روش قبلی راحت تر است و امکان گرفتن نوبت VIP را نیز به شما می دهد اما به دلیل حجم بالای درخواست ها در ماه چهار بار باز می شود. همچنین، شما باید سریع باشید و زمان خود را در کسری از ثانیه نگه دارید! چون احتمال گرفتن سفارت از این طریق بسیار کم است.ساعات کاری سفارت ایتالیا
هیچکس از ساعت کاری سفارت ایتالیا خبر ندارد! کنسولگری ها و سفارت های ایتالیا (CKG) زمان مشخصی برای افتتاح سفارت اعلام نمی کنند. در واقع سفارت و نمایندگی آن کشور این کار را می کنند تا بتوانند ترافیک سایت خود را کنترل کنند! بنابراین چقدر طول می کشد بستگی به روش شما دارد. کارشناسان ویسالند با توجه به تجربه خود همیشه منتظر افتتاح سفارت ایتالیا هستند و با دقت و سرعت برای شما وقت می گیرند.

زمان تضمین شده در سفارت ایتالیا Visaland
تضمینی که در Visaland می دهیم این است که اگر نتوانیم برای شما وقت سفارت ترتیب دهیم، هر پولی را که به عنوان کارمزد دریافت کرده ایم بازپرداخت خواهیم کرد.

زمان سفارت توریست ایتالیا
وقت سفارت ایتالیا برای مقاصد توریستی صادر می شود و امکان رزرو وقت توریستی برای اخذ سایر ویزاهای ایتالیا وجود ندارد! برخی از افراد فکر می کنند که می توانند با گرفتن وقت سفارت برای ویزای توریستی، مراحل ویزای کار یا تحصیل ایتالیا را طی کنند، در حالی که این امکان وجود ندارد.

وقت فوری یا خاص یا عادی سفارت؟! و پناهندگی المان با ویزای ایتالیا
در حال حاضر با وجود درخواست های زیاد از سوی گروه ویزالند امکان گرفتن وقت سفارت ایتالیا به صورت فوری وجود دارد.همچنین امکان رزرو نوبت به 2 روش عادی و ویژه (Premium) وجود دارد. البته از نظر تایید مدارک و تاریخ رزرو تفاوتی بین زمان عادی و ویژه وجود ندارد و فقط در ساعت ویژه خدمت رسانی می شود و در نوبت نخواهید ماند.

هزینه وقت سفارت ایتالیا
اگر بخواهید و بتوانید خودتان وقت سفارت ایتالیا را رزرو کنید، آژانس برای وقت معمولی 110 یورو و در روز نوبت 151 یورو برای وقت پرمیوم از شما دریافت می کند. همچنین برای جلوگیری از رزرو نوبت توسط ربات ها باید 500 هزار تومان به صورت آنلاین پرداخت کنید که پس از مراجعه به آژانس به حساب شما بازگردانده می شود!

بازدید : 61
سه شنبه 2 خرداد 1402 زمان : 1:33

ویزای ایتالیا محبوب ترین ویزای شینگن در بین ایرانیان است. برای اخذ ویزای ایتالیا فقط توانایی مالی و گردش حساب مورد نیاز است. در صورت آماده بودن مدارک می توانید تا 1 ساعت بعد در سفارت حضور داشته باشید و 14 روز بعد پاسخ ویزا را دریافت کنید.


شرایط ویزای ایتالیا
برای گرفتن ویزای ایتالیا راه سختی ندارید. تنها شرط اخذ ویزای ایتالیا توانایی مالی و گردش حساب 250 تا 300 میلیون تومانی است. توجه داشته باشید که گردش حساب به تعداد تراکنش های موجود در حساب متقاضی اطلاق می شود و مبالغ آن چندان مهم نیست.

نکته مهم: اشتباه رایج در بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی دلالان ویزا در این کشور این است که فکر می کنند یکی از مقامات سفارت به منابع مالی آنها توجه دارد! اگر اینطور نیست می توانید با وارد کردن مبلغ (دعوت نامه آلمان) یک هفته قبل از وقت سفارت اکانتی که به صورت چرخشی بوده تهیه کنید. به عنوان مثال، حساب گردان یک کارمند را با حقوق او تصور کنید. این فرد می تواند با واریز مبلغ یک هفته قبل از زمان سفارت ایتالیا، توان مالی مناسب را ایجاد کند.همچنین اگر تا به حال به خارج از کشور سفر نکرده اید، می توانید با حساب بانکی و مالی خوب ویزای ایتالیا بگیرید.

ویزای تضمینی ایتالیا و دعوت نامه تجاری
هیچ تضمینی برای ویزای ایتالیا وجود ندارد. تصمیم گیرندگان اصلی در صدور ویزای ایتالیا افسران ویزای این کشور هستند. نه Visaland و نه هیچ نماینده دیگری نمی توانند تضمین کنند که شما ویزای ایتالیا را دریافت خواهید کرد.

انواع ویزای ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا بسته به هدف سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی رایج ترین ویزاهایی هستند که سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی صادر می کند.

1. ویزای توریستی ایتالیا
همانطور که از نامش پیداست، این نوع ویزا برای مقاصد توریستی صادر می شود. برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا، عوامل اصلی تعیین کننده گردش مالی بالا و توانایی مالی است. با ویزای توریستی ایتالیا می توانید هر 6 ماه تا 90 روز اقامت داشته باشید.

2. ویزای سرمایه گذاری ایتالیا
این نوع ویزا با هدف سرمایه گذاری در ایتالیا صادر می شود. با خرید ملک و یا سرمایه گذاری در ایتالیا می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.اگر فردی بخواهد در ایتالیا سرمایه گذاری کند، باید بیشترین مقدار آن سرمایه گذاری متعلق به خود شخص باشد.

3. ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی ایتالیا به منظور تحصیل یا تحقیق کوتاه مدت یا بلند مدت برای متقاضیان صادر می شود. برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا باید از دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر دعوتنامه ارسال کنید. پس از پایان دوره تحصیل یا مدت اعتبار ویزا می توانید اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

4. دعوت نامه ویزای شینگن

بازدید : 1375
سه شنبه 2 خرداد 1402 زمان : 1:33

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا
برای اخذ ویزای ایتالیا دو دسته مدارک عمومی و مدارک خاص ارائه دهید. مدارک عمومی مدارکی هستند که برای هر نوع ویزای ایتالیا باید ارائه دهید و یکی هستند. اما مدارک خاصی برای هر نوع ویزا که درخواست می شود منحصر به فرد است.

مدارک کلی برای ویزای ایتالیا عبارتند از:
📑 فرم درخواست ویزای ایتالیا

📑 پاسپورت فعلی شما و تمامی گذرنامه های قبلی

📑 دو عکس 3.5x4.5

📑 رزرو بلیط هواپیما و گارد هتل

📑 ارائه دعوت نامه (در صورت وجود)

📑 نقدینگی حساب و توانایی مالی

📑 گواهی اشتغال به تحصیل یا تحصیل

📑 اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

📑 بیمه مسافرتی

📑 اصل و ترجمه سند ازدواج (در صورت ازدواج)

رد ویزای ایتالیا
در بین کشورهای شینگن، ویزای ایتالیا کمترین نرخ ریجکتی را دارد.شایع ترین دلیل رد درخواست ویزای ایتالیا، بی اعتمادی افسر ویزای این کشور به بازگشت متقاضی است. شما می توانید این اعتماد را با ارائه مدارک شغلی به افسران ویزا، روابط خانوادگی با کشور خود و بیان واضح هدف از سفر خود به ایتالیا ایجاد کنید.

رفع رد و ایراد ویزای ایتالیا
برای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا، باید از رم درخواست دهید. به این ترتیب شما وکالت یک وکیل در این شهر را دارید که کارهای مربوط به رد ویزای ایتالیا را برای شما انجام می دهد. این کار قابل انجام است، اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. پس از رد شدن، می توانید 6 ماه پس از رد درخواست مجدد برای ویزا اقدام کنید. همچنین می توانید در اعتراض به رد ویزای ایتالیا نامه اعتراضی بنویسید و با مدارک به افسران ویزا اطلاع دهید که به اشتباه از شما رد شده است.

ویزای اضطراری ایتالیا
در صورت آماده بودن مدارک ویزای ایتالیا می توانید از 1 ساعت تا 1 هفته بعد به سفارت مراجعه کنید. ویزای اضطراری ایتالیا فقط زمان سفارت را افزایش می دهد و هیچ تفاوتی در زمان پاسخگویی ندارد.

هزینه ویزای ایتالیا
قیمت ویزای ایتالیا بستگی به نوع ویزای درخواستی و مدت زمان سفر شما به منطقه شنگن دارد.به عنوان مثال، هزینه ای که سفارت برای درخواست ویزا برای مقاصد گردشگری، تجاری، پزشکی و غیره برای منطقه شینگن دریافت می کند، برای افراد بالای 12 سال 80 یورو، برای افراد بین 6 تا 12 سال 40 یورو و رایگان است. برای افراد زیر 6 سال این مبلغ فقط برای درخواست ویزای شینگن ایتالیا می باشد و هزینه های دیگری مانند مدت زمان حضور در سفارت ایتالیا، سفر به سفارت و میانجیگری، فتوکپی، عکس، بیمه مسافرتی و ... را باید به آن اضافه کرد.

همچنین می توانید برای اطلاع از هزینه های اخذ ویزای ایتالیا که شامل گرفتن وقت سفارت، تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل واچر می باشد، با مشاوران گروه ویزا لند تماس بگیرید.

سفارت ایتالیا در تهران و سایت وقت سفارت ایتالیا
آدرس سفارت ایتالیا در تهران خیابان نوفل لوچاتو، خیابان حافظ، 298 اما توجه داشته باشید که بخش کنسولی و خدمات ویزای این سفارت در تهران تعطیل است و برای درخواست ویزا باید به نمایندگی CKGS به آدرس تهران، والنجک، پاساژ گالریا، طبقه چهارم، خیابان سیزدهم مراجعه کنید. مراجعه به این آژانس بدون تعیین وقت سفارت (از قبل هماهنگ شده) امکان پذیر نیست.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 62
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 31818
  • بازدید سال : 141293
  • بازدید کلی : 1223926
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه