loading...

زومیت

بازدید : 317
شنبه 22 مرداد 1401 زمان : 16:29

در این مقاله نصب ورق سنگ ماربل شیت را توضیح می دهیم. همانطور که می دانید صنعت دکوراسیون داخلی نیاز زیادی به محصولات مختلف دارد، به این معنی که فروش روزانه در صنعت دکوراسیون داخلی به روش های مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها دیوارپوش ورق فلزی است.مرمر در حدود شش سال از ورود این ورق ها بازار. صنعت دکوراسیون داخلی در واقع تحول چشمگیری در این صنعت به وجود آمده است، دیوارپوش های ورق های مرمر با ضخامت های بین 2 تا 4 میل توانسته بازار داخلی کشور را به خوبی تامین کند و صادرات نیز به چشم می خورد. از این محصول نصب کاشی مرمر را در این مقاله شرح می دهیم و سپس به سراغ قیمت نصب کاشی مرمر می رویم. ما سعی کرده ایم قیمت ورق های مرمر خود را کاملا رقابتی کنیم و نصب آنها نیز کیفیتی مثال زدنی داشته باشد. ما علاوه بر تضمین این محصولات با کیفیت عالی، آنها را در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهیم داد.

نصب ورق ماربل شیت و اجرای آن باید توسط تکنسین مجرب انجام شود زیرا دوستانی که تکنسین هم هستند ممکن است نتوانند نصب این ورق را آنطور که باید انجام دهند. زیرا نیاز به دستگاه های عمودی و افقی خاص خود وجود دارد که اجرای این پروژه را تسهیل کند. پیشنهاد ما به تکنسین ها و نصابانی که پروژه های مختلفی را نصب کرده اند، نصب ورق سنگ مرمر را دارند تا نصب ایده آلی از این پروژه داشته باشند. فقط با ما تماس بگیرید.

ورق ماربل شیت به عنوان یک ماده بسیار مقاوم در ساخت و سازهای مختلف جایگزین مصالح سنگی مجلل شده است. از قدیم الایام سنگ طبیعی به دلیل زیبایی منحصربفرد و همچنین ماندگاری بالا در درازمدت در انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما یکی از مسائلی که باعث شده تولیدکنندگان خود را وقف تولید ورق های مرمر کنند، ایجاد ماده سبک تر، مناسب برای هر فضایی و مانند سنگ طبیعی مقاوم است.اگر بخواهیم از قابلیت های ورق مرمریت بگوییم، حتما باید به نصب بسیار آسان و راحت آن اشاره کنیم.

در هنگام خرید انواع متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی توجه به نحوه نصب متریال مذکور بسیار حائز اهمیت است. در مورد نصب دیوارپوش ورق سنگ ماربل شیت باید به شما بگویم که بسیار ساده و روان است و اگر کمی فنی هستید و به محیطی که دارید مسلط هستید شاید حتی بتوانید به راحتی آن را در یک متراژ کوچک نصب کنید. بهتر است از یک نصاب حرفه ای که در تیم نصب خود ارسال می کنیم کمک بگیرید. شرکت آذران دکور دارای کارگران ماهر و ماهر در تمامی زمینه ها می باشد که می توانند با خیال راحت از طراحی تا اجرا را به تیم طراحی، فروش و نصب حرفه ای ما بسپارند.

در مورد نصب ورق سنگ ماربل شیت به یک ویژگی مهم توجه کنید و آن این است که دیوار باید یک طرف باشد، مطمئناً زمانی که در طول شبانه روز با خدمتگزاران خود در ارتباط باشید شبکه فروش قطعا به شما می گوید کار کنید. سخت. در پروژه خود عکس ها را برای ما ارسال کنید تا ببینیم و در صورت نیاز به بازدید حتما روزانه در خدمت شما هستیم و به شما سر می زنیم و کار اندازه گیری و جمع آوری را انجام می دهیم تا پروژه کامل را ارائه دهیم. به حضور این ویژگی دیوار باید یکی از نکات نصب باشد، اگر حتی دیوار هم دست نباشد نصابان ما حتما کار را انجام داده و نصب می کنند.

در ادامه نصب دیوارپوش ورق سنگ مرمر را به صورت پروژه ای به صورت نمونه و مرحله به مرحله توضیح خواهم داد. برای شروع، فرض می کنیم بین کابینت ها فاصله دارید و می خواهید این فضا را با ورق های مرمری بپوشانید.همچنین در مورد نصب ورق های مرمری بین کابینت ها، این نکته معماری را بگوییم که چون ستون ساختمان در آشپزخانه قرار دارد، در آشپزخانه وقفه داریم، این ستون باید کاملاً زیبا و شیک برای محیط باشد. به همین دلیل با توجه به اینکه تیغه روی آن نصب می شود و سپس ابزار گوشه و کنجی روی آن نصب می شود و در نهایت با ابزار تسمه کار را کامل می کنیم.

قیمت نصب ورق سنگ ماربل شیت

هر ورق ماربل شیت در ابعاد 1 متر و 22 سانتی متر و طول 2 متر و 80 سانتی متر موجود می باشد. دارای طرح های پوششی متنوع و چهار لایه UV می باشد که می تواند محیط بین کابینت ها را بسیار زیبا و عالی بپوشاند. بسته به اندازه آشپزخانه شما تعداد ورق ها را تعیین می کند و در آشپزخانه های کوچکتر معمولا بین 1 یا حداقل دو ورق سنگ مرمر کل فضا را به طور کامل پوشش می دهد. برای نصب دیوارپوش ورق مرمری در فضای فرضی بین کابینت ها ابتدا باید ابعاد و اندازه های دقیق هر دیوار را داشته باشیم، برای این کار می توان از متر برای به دست آوردن ابعاد دقیق و اجرای آن بر روی ورق مرمر استفاده کرد. حالا نوبت برش ابعاد دلخواه ورق مرمر است. اکنون می توانید به راحتی ورق مرمر را با کاتر یا پلکسی گلاس برش دهید (به دلیل مواد سخت ورق سنگ مرمر که کمی سخت تر خواهد بود).

در مورد قیمت نصب تخته سنگ ماربل شیت ذکر این موارد بسیار حائز اهمیت است به این صورت که هر چه دیوار یک طرفه تر باشد قیمت ارزان تری خواهد داشت و اگر بخواهیم در هزینه های زیادی صرفه جویی کنیم و همچنین ، اگر کار فونداسیون داشته باشیم حتما لازم است که هزینه نصب هم بیشتر باشد، شرکتی در شیراز داریم که اگر پروژه در یک روز کاری انجام شود مشکلی پیش نمی آید و هزینه یک روز کاری هم می شود. به مشتری شارژ می شود و در حضور شما نصب را ارائه می دهیم اما با توجه به بزرگتر بودن پروژه نیاز به انعقاد قرارداد دوطرفه می باشد و در نهایت در زمانی که نصاب مشغول به کار است کارفرمای محترم زحمت خواهد کشید. برای تسویه حساب به نصف یا در پایان پروژه.اما دومین ویژگی که در مورد نصب ورق سنگ مرمر باید به آن توجه کرد این است که قیمت زیرسازی، نصب ورق و نصب ابزار به صورت جداگانه محاسبه می شود، اما ذکر شد پروژه هایی که متراژ کمی دارند در همان روز کار نصب می شوند. درخواست شده است اما ابزار آلمینیومی و همچنین ابزار ورق سنگی وجود دارد که بسته به اینکه معماران چه متریالی را در نظر گرفته اند به منظور زیباسازی کار در پروژه نصب می شوند. اما در مورد نصب ورق سنگ مرمر بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما مهمترین اصل تحویل پروژه با یک دست این است که بهترین نوع نصب را برای شما داشته باشید.

شما قبلاً نیمی از مراحل نصب دال مرمر را انجام داده اید. در مرحله بعد نوبت به نصب روکش دیوار ورق مرمر روی دیوار می رسد. قبل از آن توجه شما را به چند نکته در مورد دیوار پایین جلب می کنم:

دیوار زیرین باید عاری از برجستگی های بزرگ و بزرگ باشد.دیوارهای مناسب برای نصب روکش دال مرمری همگی یکنواخت و صاف هستند. به عنوان مثال می توانید نصب آسانی روی این موارد داشته باشید.

کاشی و سرامیک، حتی کاشی سنگ، دیوار گچی، دیوار موزاییک، دیوار رنگ شده، دیوار کاغذ دیواری، البته خیلی فرقی نمی کند که کاغذ دیواری را بردارید یا بگذارید، اما چسبندگی 100% روی گچ یا رنگ زیرین. بهتر خواهد بود و انواع دیگر دیوارها که به طور کلی سطح صافی ایجاد می کنند.

دیوارپوش ورق سنگ مرمر ماده ای کاملا مقاوم در برابر رطوبت و گرما است، بنابراین اگر دیوار شما قبلاً رطوبت داشته و اکنون می خواهید جلوه های آن را بپوشانید کاملاً مناسب است و رطوبت را بر نمی گرداند.

پس از نصب روکش ورق مرمریت و چسباندن آن به دیوار با چسب مخصوص مرمر نوبت به نصب ابزار ورق مرمر می رسد.قطعا اگر از همکاران شرکت هستید و مقالات ما را دنبال کرده باشید، با ابزار سنگی دیوارپوش ورق مرمر آشنا هستید. از این ابزارها برای ایجاد جلوه بهتر و زیباتر در پروژه ها استفاده می شود و این سبک دیوارپوش را بر سایر مصالح از جمله کاشی و سرامیک برتری داده است.

نصب ورق سنگ مرمر

در قسمت های قبل سعی کردیم قیمت نصب ورق سنگ ماربل شیت را به شما بگوییم و در مورد میزان متریال مورد نیازتان اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار داده ایم و همچنین اگر وارد بحث نصب شوید آیا به آن اعتقاد دارید؟ آیا نصب آن آسان است تا زمانی که شما راضی نباشید پروژه شما را متوقف نمی کنیم تا کارت ضمانت طلایی را دریافت کنید. نصب ورق سنگ مرمر را با هم در این قسمت بررسی می کنیم.

در ابتدا باید ورق های سنگی کافی برای پروژه خود و در سایز مورد نیاز به همراه ابزار و چسب لازم تهیه کنید.برای ثبت سفارش ورق و ابزار سنگی می توانید با کارشناسان شرکت همکاران عزیز تماس حاصل فرمایید. 24 ساعت شبانه روز و به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ خواهند داد. شما به راحتی می توانید با تهیه سایز مورد نظر به تعداد ورق های سنگ و ابزار مورد نیاز پروژه خود پی ببرید.

پس از خرید متریال مورد نظر، ورق ها به طور کامل با ابعاد شما بر روی دیوار نصب می شوند و یا اینکه پروژه شما ابعادی کوچکتر از یک ورق کامل دارد و باید ورق را برش دهید، در این صورت جای نگرانی نیست زیرا با وجود ال. روکش دیوار ورق سنگ مرمر با ضخامت 4 میل به راحتی برش می خورد. برای دقت بیشتر در برش بهتر است از دستگاه های برش استفاده شود.

در مرحله بعد نوبت به نصب ورق ماربل شیت و انتقال آن به سطح مورد نظر می رسد.در این مرحله تفاوت اصلی این ماده با سهولت نصب بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا تنها با کمی چسب برای ورق های مرمر می توانید به راحتی و به راحتی آن را روی دیوار یا هر جای دیگری بچسبانید.این چسب ها همچنین مقاوم هستند. . در برابر رطوبت مقاوم است و به هیچ وجه برای مدت طولانی شل نمی شود و به دیوار آسیب نمی رساند.

پس از چسباندن آسان روکش دیوار ورق ماربل شیت بر روی دیوار دلخواه، اکنون نوبت به نصب ابزار سنگ مرمر زیبا می رسد. یکی از اولین وسایلی که به ذهن می رسد قرنیز است. این متریال دارای 12 نوع ابزار است که می تواند پای دیوار شما را با قرنیز سنگی مشابه متریال اصلی بپوشاند. هر ابزار نیز در ابعاد مختلف موجود است. کافی است دیوار مورد نظر خود را اندازه بگیرید تا تعداد شاخه های قرنیز مورد نیاز خود را مشخص کنید.بعد از اندازه گیری و نصب با دستگاه های برش یا بار پرشین می توانید به راحتی ابزار را برش داده و به راحتی در محل مورد نظر قرار دهید و با نصب آن ها چسب. سعی می کنیم نصب ورق سنگ مرمر را برای شما توضیح دهیم. اما برای قسمت بعدی با ما همراه باشید.

ویژگی ورق سنگ مصنوعی ماربل شیت

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، یا قبلاً این ماده منحصر به فرد را خریداری کرده اید یا تصمیم به خرید آن دارید. به همین دلیل بد نیست به اختصار مزایا و ویژگی های دیوارپوش ورق مرمری را مرور کنیم.

قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح دیوار اعم از صاف و ناهموار در صورت ناهموار بودن دیوار برای شما زیرسازی محسوب می شود.
ضد ضربه و ضد خش بودن و همچنین سهولت طراحی برای هر نوع دکوراسیونی باشد
قابل شستشو با شوینده های خانگی و شوینده های صنعتی بیمارستان ها و هتل ها
انعطاف پذیری بالا در حمل و نقل و نصب
خواص ضد باکتریایی این ورقه ها و دفع انواع حشرات است.. به دلیل استفاده از مواد دافع حشرات
در مواجهه با آتش و آتش رفتار خود حل شوندگی دارد و آتش را منتقل نمی کند.
نصب عایق صوتی در سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر
نصب آسان با چسب و میخ های کوچک.

همه این موارد تنها بخشی از ویژگی ورق سنگ ماربل شیت بود که تیم فروش ما همیشه به شما حسن نیت نشان می دهد، همچنین با توجه به ابزارهای درجه یک و چسب هایی که در اختیار نصاب ها قرار می دهیم، سعی کردم در مورد ویژگی ورق مرمر صحبت کنیم، بیایید صحبت کنیم. با شما دوستان عزیز برای ارائه بالاترین کیفیت در کنار شما هستیم اما برای اطلاعات بیشتر در مورد ورق سنگ مرمر و نحوه نصب آن می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت و شماره های تماس با ما تماس بگیرید. . با کارشناسان و تیم فروش ما در ارتباط باشید. 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای هفته در خدمت شما دوستان عزیز هستیم زیرا تعهد ما به دکوراسیون پابرجاست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 74
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 69
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12480
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 154266
  • بازدید کلی : 1236899
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه