loading...

زومیت

بازدید : 225
يکشنبه 6 فروردين 1402 زمان : 13:31

خرید لیزر تیتانیوم
یکی از مارک های معروف و شناخته شده در دستگاه های لیزر دیود ، تیتانیوم است. اگر مایل به خرید لیزر دیود تیتانیوم هستید ، ما در مجموعه همراه مبین طب می توانیم یک راهنمایی و راهنمایی عالی برای شما باشیم. لیزر دیود تیتانیوم دارای یک سری ویژگی ها است و مشکلات این است که دانستن این ویژگی ها برای افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارند ، خالی از لطف نیست. این دستگاه لیزری زیبا را پیدا کنید.

مشخصات دستگاه لیزر دیود تیتانیوم
با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ، در واقع سه لیزر خریداری می کنید !!! زیرا این دستگاه حذف موهای زائد در هر 3 طول موج 755 ، 808 و 1064 (Alex-David-Andyag) کار می کند. منبع دستگاه لیزری تیتانیوم از شارژ لیزری ماکروکانال قوی پشتیبانی می کند. مزیت شارژ لیزری ماکروکانال این است که در واقع ارزانتر از میکروکانال است و اینکه مجرای آبی که برای خنک سازی روی بار لیزر ماکروکانال طراحی شده بسیار بزرگتر است و آب منتقل شده از خنک کننده به دستگیره به خوبی جریان می یابد.

از دیگر مشخصات دستگاه لیزر دیود تیتانیوم می توان به سیستم خنک کننده TEC در دستگاه دیود اشاره کرد. سیستم TEC در واقع از یک خنک کننده بسیار قوی تشکیل شده است که در نوک دستگیره های لیزری دیود استفاده می شود و این سیستم کمک بزرگی به سلامتی است. و قابلیت حذف موهای زائد را دارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس کجا ساخته می شود؟
لیزر موهای زائد دیود تیتانیوم در اصل توسط شرکت لیزر آلما آمریکا ساخته شده است ، اما چین در سال های گذشته دستگاه دیود تیتانیوم را تحت مجوز آلما تولید و تولید کرده است. این دستگاه تیتانیوم را از چین وارد کرده و به صورت اقساطی ، یکسال گارانتی و ده سال خدمات به فروش می رساند.

ویژگی های خرید دستگاه لیزر دیود تیتانیوم
ویژگی های تصویر دارای لیزر دیود پلاتین است

یکی از معیارهای خرید هر دستگاه دیود ، به ویژه دستگاه لیزر دیود تیتانیوم ، ویژگی ها و مزایای دستگاه لیزر است که به شرح زیر است:

دارای 3 طول موج 808 ، 755 و 1064 است و این سه طول موج باعث از دست دادن طیف وسیعی از موها می شود.
7 سال اثر بالینی اثبات شده
اثربخشی بسیار بالا بر روی پوست برنزه
با انواع پوستهای جنوب شرقی آسیا بخصوص پوستهای ایرانی کاملاً سازگار است و کیفیت رفع موهای زائد در این دستگاه بسیار مناسب است.
لیزر دیود تیتانیوم برای پوست زرد بسیار مناسب است.
دارای سرمایش بسیار قوی بر روی سر دسته ها و درد ناشی از لیزر موهای زائد را تا حد زیادی کاهش می دهد.
یکی دیگر از ویژگی های لیزر دیود تیتانیوم صفحه نمایش 14 اینچی این دستگاه است.

معایب دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه های

سوپرانو ایس تیتانیوم عموماً هیچ عیب ندارند ، اما بزرگترین اشکال این دستگاه در خنک کننده آب و کولرهای دیودی است که باعث کاهش کارایی و اثربخشی لیزرهای دیود می شود. برای حل این مشکل ، کارشناسان و مهندسان فنی توصیه می کنند طب مدرن خرید خنک کننده آب با کیفیت خارجی است ، به همین دلیل است که شرکت مهندسی حامد طب نوین موفق به ساخت دستگاه خنک کننده آب با کیفیت عالی شده است.

بسیاری از دوستان عزیز ما که از این مشکل و نقص در دستگاه های لیزر دیود تیتانیوم و حتی سایر دیودهای Oriental ، Olive و Adss رنج می برند ، با خرید این دستگاه خنک کننده آب ، مشکل آنها حل می شود و قادر خواهند بود به راحتی برای یک دستگاه شلیک کنند. مدت زمان طولانی. البته ما در این مقاله انواع لیزرهای دیود را بررسی کرده ایم و در صورت تمایل می توانید در مورد خرید دستگاه لیزر دیود برای اطلاع از همه دستگاه های دیود مطالعه کنید.

تفاوت لیزر الکس و لیزر دیود
تصویر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

اولین تفاوت بین دستگاه های لیزر Alex و Diode در قیمت این دو دستگاه رفع موهای زائد است. لیزر الکساندرایت قیمت بسیار بالایی دارد در حالی که قیمت دستگاه لیزر پلاتین دیود بسیار کمتر از لیزر الکس است. تفاوت دیگر لیزر الکس. و لیزر دیود در دو طول موج است. لیزر الکساندرایت در 755 طول موج کار می کند ، اما لیزر دیود پلاتین در هر سه طول موج Alex (755) ، Andyag (1064) و 808 (Diode) مثر است. لیزر موهای زائد الکس برای پوست های سفید و روشن بسیار مناسب است ، در حالی که دیود لیزری پلاتین برای انواع پوست های ایرانی به ویژه زرد و تیره بسیار موثرتر است. تفاوت دیگر دستگاه های Alex و David تماس دستگیره با پوست متقاضی است. در لیزرهای دیود باید با پوست فرد تماس داشته باشد در حالی که در لیزرهای الکس نیازی به تماس با پوست فرد نیست.

فروش ویژه لیزر دیود تیتانیوم
در فروشگاه حامد طب نوین محصولات و دستگاه های کارکرده و دست دوم را معرفی می کنیم. اگر مایل به خرید و فروش لیزر دیود تیتانیوم هستید ، کافیست به فروشگاه محصولات لیزر دایود مراجعه کرده و کلیه محصولات دست دوم و کارکرده را با قیمت مشاهده کنید. کردها

اگر هنگام خواندن این مقاله ، هنوز سوالات و ابهاماتی در رابطه با خرید و فروش لیزر دیود تیتانیوم در ذهن خود دارید ، کافی است با کارشناسان فروش طب مبین تماس بگیرید یا سوالات خود را در قسمت پشتیبانی از طریق واتس اپ مطرح کنید. اگر خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده است و فکر می کنید برای دوستان و آشنایان شما نیز مفید خواهد بود ، لطفاً آن را در شبکه های اجتماعی خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 512
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 252
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1436
  • بازدید ماه : 1978
  • بازدید سال : 155835
  • بازدید کلی : 1238468
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه