loading...

زومیت

بازدید : 225
سه شنبه 10 اسفند 1400 زمان : 21:40

سفر به دور سوئیس
وارد یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شوید و با فرهنگ و مردم این کشور آشنا شوید. سوئیس کشوری در اروپای غربی است که با کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، آلمان و اتریش مرز مشترک دارد. یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که به دلیل تلفیقی از طبیعت و سیاست توانسته تنوع زیادی در زمینه گردشگری ایجاد کند. وجود کوه های آلپ و پارک ملی سوئیس از یک سو و مقر سازمان ملل متحد و موزه بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از سوی دیگر در شهرهای مختلف این کشور باعث جذب گردشگران به سوییس شد. سوئیس یکی از مکان هایی است که باید از قبل برای سفر خود انتخاب کنید. ژیوار سعی می کند بهترین سفر را در سوئیس ترتیب دهد تا یک سفر فراموش نشدنی را به یاد بیاورد.

سفر به سوئیس و جاذبه های آن
آیا می خواهید به زوریخ یا ژنو بروید؟ آیا دوست دارید لوزان و بازل را نیز ببینید؟ آیا تعریف لوسرن و اینترلاکن را شنیده اید و می خواهید آن را از نزدیک ببینید؟

افرادی که به سوئیس سفر می کنند اغلب زوریخ، ژنو، لوزان و بازل را انتخاب می کنند. Gross Munster، Frommünster، شهر قدیمی زوریخ، و خیابان Banehof تنها برخی از نقاط برجسته زوریخ 2000 ساله هستند. اسکی و قایق سواری در دریاچه ژنو، بازدید از باغ های گیاه شناسی، فواره های ژنو و میدان ژنو را به مقصدی برای همه سلیقه ها تبدیل می کند.

از جاذبه های گردشگری بازل می توان به تالار شهر و بازار، صومعه، موزه هنر بازل، دروازه اسپلانتر یا قدیمی شهر و موزه شیشه های رنگی اشاره کرد. رودخانه راین که از میان شهر می گذرد با چشم انداز بی نظیرش شما را وادار می کند به آن نگاه کنید.

لوزان شهری پر از خانه های رنگارنگ و زیبا است. منطقه فلون، خیابان. میر، کلیسای جامع لوزان و موزه تاریخ لوزان تنها بخشی از جاذبه های این شهر هستند.طبیعت این شهر به دلیل قرار گرفتن در بین سه تپه جالب و دیدنی است.

برای آگاهی از زیبایی های لوسرن، کافی است چشمان خود را ببندید و خود را در کنار دریاچه آبی روشن که توسط کوه احاطه شده است تصور کنید. برای کسانی که به پرواز علاقه دارند، پاراگلایدر لوسرن بهترین گزینه است. پله‌های سرپوشیده، تفرجگاه‌های کنار دریا و خانه‌های رنگارنگ، لوسرن را به ویترینی تبدیل کرده است.

اگر برای اهداف ورزشی با تور سوئیس سفر می کنید، می توانید از ورزش هایی مانند پاراگلایدر، کایت سواری، بانجی جامپینگ، دره نوردی، صخره نوردی، قایق سواری، دوچرخه سواری در کوهستان، چتربازی، اسکی و اسنوبورد و هر ورزش دیگری که فکرش را بکنید لذت ببرید. تجربه در اینترلاکن

سفر به سوئیس و آب و هوا
پیوستن به تور سوئیس در هر زمانی از سال می تواند خاطره ای مثال زدنی برای شما باشد. آب و هوای سوئیس اغلب معتدل است و تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و برفی دارد. در زمستان در سوئیس رطوبت کمتری وجود دارد. بیشتر گردشگران در ماه های جولای و آگوست به سوئیس سفر می کنند که بالاترین نرخ هتل در این دو ماه را دارد. اما برای سفر به سوئیس از نوامبر تا مارس که پول و گردشگر کمتری خواهید داشت، گزینه بهتری وجود دارد.

قیمت تورهای دور سوئیس
قیمت رابطه مستقیمی با فصل انتخابی تور سوئیس دارد. هنگام انتخاب تابستان برای سفر به سوئیس، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، زیرا قیمت هتل و هواپیما در این فصل نسبت به سایر فصول بیشتر است. سفر خود را بین نوامبر و مارس با قیمتی مقرون به صرفه تر رزرو کنید. قیمت ها از فروردین افزایش می یابد. البته برای تفریحات زمستانی مانند اسکی زمستانی باید بیشترین هزینه را پرداخت کنید.به طور کلی، بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به سوئیس است.

تعداد شب ها، هتل، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، هزینه تورهای شهری، بیمه مسافرتی و غیره بر قیمت تور سوئیس تاثیرگذار خواهد بود.

سفر به سوئیس و فرهنگ و زبان مردم
سوئیس مردمی قانونمند، متواضع، محافظه کار و وقت شناس دارد. هنگام برخورد با سوئیس ها در تور سوئیس، احتمالاً این ویژگی ها را از نزدیک خواهید دید. آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی سه زبان رایج در این کشور هستند. اما رمان او زبان اصلی این کشور است که در بین مردم چندان رایج نیست.

در سوئیس کاوش کنید و از غذاهای فراموش نشدنی لذت ببرید
وقتی صحبت از غذاهای معروف سوئیسی می شود، ذهن شما به سراغ پنیرها و شکلات های معروف این کشور می رود، اما در کنار آن، سوئیس نیز غذاهای خوشمزه ای دارد که می توانند طعمی جدید و فوق العاده برای شما داشته باشند. سوپ آرد پخته، اجاق گاز، تارتلت، تکه های گوشت به سبک زوریخ، آرگولا، فوندوهای پخته شده و پنیر از محبوب ترین غذاهای سوئیسی هستند. در تور غذایی سوئیس از دسرهایی مانند Nastrot، Basler Lekerley و Carac لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به سوئیس
برای رفتن به سوئیس باید بدانید که تابستان زمان مناسبی از سال برای سفر به سوئیس خواهد بود، هوای مطبوعی در انتظار شماست، زمستان و پاییز برای رفتن به سوئیس بسیار متفاوت خواهد بود اما به یاد داشته باشید که می تواند سرد، برفی و بارانی باشد. تحریک کردن بنابراین، یک راه حل ایده آل سفر به سوئیس در اواخر بهار و اواخر تابستان خواهد بود.

نکاتی را در راهنمای سفر به سوئیس بخوانید.

سوغاتی های سوئیس از سفر
سوئیس کشور نسبتاً گرانی است، برای خرید سوغاتی ابتدا باید بدانید که به دنبال چه محصولی هستید و سپس هزینه آن را پرداخت کنید.یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سوغاتی ها، شکلات سوئیسی در انواع و اقسام است. شهرت این شکلات ها در سراسر جهان پیچیده است. شکلات لینت با طعم های مختلف یکی از انتخاب های شما در خرید شکلات خواهد بود. حتی می‌توانید بهترین شکلات‌های دست‌ساز را در فروشگاه‌های محلی پیدا کنید، زیرا کیفیت شما را راضی نگه می‌دارد. پنیر، ساعت، کاغذ دیواری کوکو، چاقو، زنگوله و اسباب بازی های سوئیسی از دیگر سوغاتی های محبوب این کشور هستند.

سفر در سوئیس و خرید سرگرم کننده
اگر پس از گشت و گذار در مناظر بکر کوهستانی سوئیس و دهکده های عجیب و غریب آن، باز هم شانس بازدید از یکی از مراکز خرید را دارید یا می خواهید محصولی خاص بخرید، می توانید برای تور سوئیس به مراکز خریدی که در زیر ذکر شده است مراجعه کنید:

.

برچسب ها تور سوئیس ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 192
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 413
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 3089
  • بازدید سال : 156946
  • بازدید کلی : 1239579
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه