loading...

زومیت

روکش چرمی که مخصوص قطعات عایق صدا طراحی شده است. سبکی از دیوارپوش است که هر چقدر هم که زیبایی این محصول را توصیف کنیم اما ویژگی های آن را در قسمت مربوطه بخوانید

بازدید : 3347
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 22:07

روکش دیوار یکی از مصالح در دکوراسیون داخلی است. قیمت دیوارپوش بسته به طرح و مدل متفاوت است. برای خرید دیوارپوش از بین طرح ها و مدل های مختلف و قیمت یکی را انتخاب کنید. فروش آنلاین بصورت تلفنی و حضوری می باشد.

امروزه با گسترش صنعت دکوراسیون داخلی و وجود سبک های مختلف دیوارپوش، انتخاب برای مشتریان آسان و سخت شده است، اگر به خاطر داشته باشید تا دهه ها پیش گچ اولین انتخاب بود. یک نفر برای رنگ آمیزی می آمد. و روی سقف نیز گچ بری های خاص خودشان را انجام دادند، با اینکه به بیشترین سلیقه نیاز داشتند، دیوارها را دو رنگ کردند که البته امروزه نیز رایج است، اما نه به سبک جدید، بلکه به سبک قدیم، اما امروزه روکش دیوار این جزء اصلی انتخاب هر فرد است.

دیوارپوش چیست؟

قسمت های مختلف دیوارپوش مدل های متفاوتی دارند. هر سبک شیک بخشی از دیوار است، سبک های کلاسیک، مدرن، پست مدرن و ... همه در تصمیم گیری شما تاثیرگذار هستند، از طرفی دیوارپوش به گفته معمار توانسته است دست معماران و طراحان را به خوبی باز کند. همکاران با توجه به تجربه کاری و ذوق هنری خود می توانند نقشه راه یک خانه را ترسیم کنند و این عزیزان نیز می توانند ارتباط خوبی با دیوارپوش برقرار کنند.

در قسمت های بعدی انواع دیوارپوش را به شما می گوییم، ویژگی دیوارپوش ها را به شما معرفی می کنیم و همچنین لیست قیمت دیوارپوش در خدمت شما هستیم، اما تعریف ما از دیوارپوش هر نوع سبک و سیاقی است. از مدل های مختلف که پوشش و تزیین می کنند.محیطی شدن را می توان دیوارپوش نامید، برخی از مدل های دیوارپوش علاوه بر ویژگی های زیبایی شناختی به طبیعت مانند عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق حرارتی و رنگ، حتی از جمله مدل های روکش دیواری هستند که به شدت جلوگیری از آلودگی صوتی آنها با تحقق انواع دیوارپوش این کار را انجام خواهند داد، این کار ساده دیگری است، کافی است با کاتالوگ مشورت کرده و از مشاوران در این زمینه کمک بگیرید.انواع دیوارپوش.
به بررسی انواع دیوارپوش می پردازیم و در مورد مدل های دیوارپوشی که هم اکنون در بازار وجود دارد و شما هم می توانید تهیه کنید، توضیح مختصری خواهیم داد. هسته دیوارپوش را می توان از مشتقات نفتی استخراج کرد اما در دو یا سه مدل دیگر مانند دیوارپوش چرمی از این موضوع الهام گرفته نشده است و می توان گفت حدود هشتاد درصد انواع دیوارپوش های دیواری که همان متریال پی وی سی است البته دیوارپوش خاصی با این نام در کشور وجود دارد که از گذشته های دور وارد صنعت دکوراسیون داخلی ما شده و هنوز هم بر اساس آن بخش است.

به همین دلیل از این مدل به توضیح انواع قیمت دیوارپوش می پردازیم اما توضیح مختصری:

روکش دیوار پی وی سی
این سبک دیوارپوش pvc توسط چسب یا رول برد روی دیوار نصب می شود، همانطور که گفته شد همه بستگی به دیوار زمینه دارد، قسمتی از دیوار گچ است، نصب آسان است، قسمتی قابل مشاهده است که بتن. دیوار و کاشی بتن سخت کل ساختار ساختمان را می پوشاند، بنابراین نصاب چاره ای جز غلتیدن بر روی دیوار ندارد.

این نر و ماده به هم می پیوندند و با چند ضربه دستی که نصاب فشار می دهد یکی داخل دیگری قرار می گیرد، حتما محل کابل کار و برق داخل آن را در نظر بگیرید تا مشکلی نداشته باشید. در پایان. . ابزار کیس فارسی است که همه نصاب ها برای خود دارند. در پایان کار نوبت به نصب گوشه تاشو و دامن می رسد که کار را کامل می کند.

روکش دیوار سنگی
روکش دیوار سنگی، برای داشتن مواد پودر سنگ در داخل، نیاز به نصب کمی بیشتری دارد. ماشین پرشین باید در یک طرف و عمود بر هم نصب شود. اما شما باید مراقب انگشتان خود باشید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. در بالا، دیوار را اندازه بگیرید و پشت ورق را به اندازه ای که برش دادید بکشید، سپس آن را برش دهید. حالا ورق با چسب سوسیس آماده است تا روی دیوار قرار گیرد. یا چسب پلی اورتان و گاهی دو طرفه در سراسر کار. ، از چسباندن تمام ورق ها مطمئن شوید، با کمک خود ورق را بلند کرده و روی دیوار نصب کنید. دو دقیقه آن را روی دیوار نگه دارید تا چسب خشک شود سپس وارد قسمت نصب ابزار شوید، ابزارها را با چسب 123 نصب کنید.روکش دیوار آجری
دیوارپوش آجری برای دوستانی که خانه دار هستند و وقت و سلیقه کافی دارند شاید خودشان بتوانند نصب کنند اما چون رجبندی نصاب دارد بهتر است نصب کند. توضیح مختصری خواهیم داد. کافی است آجرها را از جعبه بیرون بیاورید، اگر آجرها رنگ‌های متفاوتی داشتند، سه جعبه آجر را روی زمین بیندازید، سپس هر کدام را به‌طور تصادفی بردارید و پشت آن بچسبانید و از پایین به بالا نصب کنید. سپس صلیب را از بسته خارج کرده و از رج عبور دهید. حالا دیوار برای یال بعدی آماده است و تا آخر هم بروید. سپس صلیب ها را بردارید و بین آجرهای پودر شده گره بزنید، بگذارید پودر خشک شود و سپس آجر یک روکش کاملا صاف خواهد داشت.

روکش دیوار فوم

ارزان ترین دیوارپوش همان روکش فوم است به این معنا که خود چسبندگی آن را آسان کرده است. فقط کافی است کاغذ روغنی پشت آن را باز کرده و روی دیوار نصب کنید. فیلم آموزشی نصب و اجرا را برای شما ارسال می کنیم در فضای مجازی برای شما ارسال می کنیم، خرید این دیوارپوش آسان و نصب آسان است، کافی است مدل دیوارپوش خود را از سایت انتخاب کرده و سفارش دهید، شما فوم مواد را در کمتر از 24 ساعت دریافت می کند عزیزانی که به تهران یا شهرستان مراجعه می کنند این دیوارپوش را به راحت ترین شکل ممکن دریافت خواهند کرد.

روکش دیوار بتنی
بتن اکسپوز در واقع یکی از بهترین مصالح مورد استفاده در داخل و خارج از منزل است. چندین مزیت دارد که از جمله آنها می توان به کلاسیک دادن به خانه یکی از عناصر این کار اشاره کرد. قسمت بعدی ابعاد مختلف این دیوارپوش از ابعاد 50*50 تا ابعاد 50 در 90 می باشد که همگی جزء انتخاب دیوارپوش بتنی می باشد. در قسمت تهران دکو تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین مدل دیوارپوش را در اختیار شما قرار دهیم، این سبک از دیوارپوش مختص محیط اداری و منزل نیست، می توان آن را با تمامی لوازم منزل و هر اکسسوری پیکربندی کرد. همچنین به نوبه خود بهترین نوع پوشش دیوار بتنی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیوارپوش چرمی
روکش چرمی که مخصوص قطعات عایق صدا طراحی شده است. سبکی از دیوارپوش است که هر چقدر هم که زیبایی این محصول را توصیف کنیم اما ویژگی های آن را در قسمت مربوطه بخوانید، با ضخامت 2 تا 5 سانتی متر بافته می شود، می تواند دیوارپوشی باشد که فقط عایق صوتی در نظر گرفته می شود، این همان سبک و سیاق است، تنها راه حل برای کاهش صدای همسایه در کنار دست استفاده از دیوارپوش چرمی Be است.

این یک دیوارپوش است.
این سبک در سال های اخیر وارد بازار دکوراتیو شده است، تا اینکه اخیرا نگاه به این دیوارپوش تنها به عنوان یک اکسسوری منزل بود، اما با توجه به تغییراتی که در تولید این محصول ایجاد شد، باعث شد چشم مشتریان بیشتر به این سمت نمایان شود. تولید - محصول. زیرا از طرح های لوزی گرفته تا طرح های معمولی، همه بر این باورند که زیبایی خانه در انحصار دیوار آینه ها خواهد بود. این محصول کم کم از اتاق خواب بیرون آمد و به اتاق نشیمن خانه راه پیدا کرد و در نهایت هم اکنون از این دیوارپوش در لابی هتل ها، راهروهای شیک و قسمت های مختلف استفاده می شود.واد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7083
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8518
  • بازدید ماه : 11120
  • بازدید سال : 25285
  • بازدید کلی : 1107918
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه