loading...

زومیت

بازدید : 222
يکشنبه 6 فروردين 1402 زمان : 13:33

هایفوتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است. لیفت سریع صورت ، رفع چین و چروک ، سفت شدن پوست و تجزیه چربی بدن تنها برخی از درمان های م availableثر موجود است. هایفوتراپی دارای سه مزیت بسیار مهم و فوق العاده است: اول اینکه منبع نتایج بلافاصله پس از جلسات درمانی قابل مشاهده است.

دوم ، شما درد جراحی های جوانسازی (مانند بیهوشی ، درد ، بخیه و خونریزی) را ندارید. سوم ، این یک روش بسیار ایمن و ساده است. در این مقاله ما می خواهیم در مورد آنچه اتفاق می افتد و مراقبت های بعد از هیپنوتیزم درمانی با شما صحبت کنیم تا نتایج و ایمنی این درمان را بهتر بشناسید و همچنین آنچه باید بعد از جلسه درمان رعایت کنید را بهتر بشناسید.

نتایج پس از هایفو اولترا
هایفو اولترا یکی از بهترین جایگزین ها برای جراحی زیبایی به ویژه لیفت صورت است. این درمان اثرات شگفت انگیزی دارد و می توان از آن برای جوانسازی قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. از بلند کردن تا شکل دادن بازوها و ران ها. به دلیل ایمنی بالا ، هایفو همچنین می تواند برای از بین بردن چین و چروک در مناطق حساس مانند پلک ها و اطراف لب استفاده شود.(اموزش هایفو)

نتایج فوق العاده پس از هیپوتراپی به دلیل تأثیر امواج این دستگاه در یکی از لایه های عمیق پوست به نام SMAS است. در مقایسه با لیزر یا RF درمانی ، فقط امواج هیپنوتراپی می توانند به حدی در پوست نفوذ کنند که بتوانند با خیال راحت تولید کلاژن را در لایه SMAS بدون آسیب به بافتهای مجاور تحریک کنند. لایه SMAS دقیقاً قسمتی از پوست است که در جراحی های لیفت صورت و جوانسازی ترمیم می شود. به همین دلیل ، بدون هزینه بالا و ناراحتی جراحی ، هایپرترمی می تواند به طور م skinثر پوست شما را جوان ، محکم و جوان کند.

بعد از هیپنوتیزم درمانی چه اتفاقی می افتد؟
بلافاصله پس از جلسه درمان ، می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. هایفوتراپی نیازی به استراحت کامل ، بستری شدن در بیمارستان و محدودیت هایی از این دست ندارد. با این حال ، بهتر است تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و قرار گرفتن در محیط های بسیار گرم یا بسیار سرد خودداری کنید. همچنین باید از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده با کیفیت استفاده کنید تا پوست شما خشک یا آسیب نبیند.

نکته مهم دیگر نوشیدن آب کافی و جلوگیری از کم آبی بدن است. حداقل تا 48 ساعت پس از درمان نباید مشروبات الکلی یا کافئین دار بنوشید. تا 24 ساعت پس از درمان نباید از محصولات آرایشی که باعث تحریک پوست می شوند استفاده کنید. ما در بخشهای بعدی به تفصیل درباره مراقبت های بعد از هیپنوتراپی بحث کرده ایم.

ممکن است بلافاصله پس از درمان پوست شما کمی قرمز شود یا شکوفا شود. این قرمزی معمولاً در عرض چند ساعت یا نهایتاً در یک یا دو روز از بین می رود. برخی از مشتریان در هنگام لمس احساس سوزن سوزن شدن یا حساسیت پوستی می کنند. این عوارض جانبی نیز موقتی بوده و معمولاً طی چند روز تا یک هفته از بین می روند. ما کمی بیشتر در مورد عوارض جانبی پس از هیپنوتیزم درمانی صحبت کرده ایم.

توجه: اگر هر یک از این عوارض شدید بود یا به مدت طولانی ادامه داشت ، با کلینیک تماس بگیرید.

چه زمانی می توان عوارض هیپوتراپی را مشاهده کرد؟
در بسیاری از مراجعان ، تقریباً 20 درصد از نتایج هیپرترمی بلافاصله پس از جلسه درمان قابل مشاهده است. حدود 6 تا 12 هفته پس از هیپنوتیزم درمانی ، می توانید اثرات شگفت انگیز این درمان را به طور کامل مشاهده کنید. در برخی مراجعین مشاهده می کنیم که حتی تا 6 ماه پس از درمان ، روند بهبودی پوست صورت ادامه می یابد. همچنین ، از آنجا که هایپرترمی الیاف کلاژن را بازسازی و تنظیم مجدد می کند ، نتایج بسیار طبیعی خواهد داشت.

عوارض هایپرترمی چقدر طول می کشد؟
تداوم و اثربخشی هیپنوتیزم درمانی به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن ، افتادگی پوست ، سلامت عمومی ، شیوه زندگی ، رژیم غذایی و میزان فیبرهای کلاژن در پوست می تواند طول عمر و اثرات درمانی را کاهش داده یا افزایش دهد. نتایج را می توان حداقل به مدت 6 ماه و تا 3 سال پس از هیپنوتراپی مشاهده کرد. در جلسه مشاوره و بعد از امتحان به شما اعلام می شود که هایفو چقدر بر شما تأثیر می گذارد ، به چند جلسه درمان یا تمدید نیاز دارید و اثرات آن تا چه مدت ادامه خواهد داشت.

هزینه هایفو در کلینیک کاخ سفید
هزینه هایفوتراپی بسیار کمتر از لیفت صورت است. هزینه درمان بستگی به وضعیت پوست و تعداد جلسات درمانی دارد. اما به طور متوسط حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان است.

از طرفی هزینه های جراحی لیفت صورت از 5 میلیون تومان شروع شده و به 30 میلیون تومان می رسد. البته جراحی هزینه های ثانویه دیگری نیز دارد. مانند ویزیت های بعد از عمل ، داروها و مراقبت های ویژه ای که باید انجام دهید.

عوارض بعد از هیپنوتیزم درمانی
به طور کلی ، هیپنوتیزم درمانی یک روش بسیار ایمن و ساده است. اما به خاطر داشته باشید که همه درمانها ، اعم از تهاجمی یا غیر تهاجمی ، دارای عوارض جانبی احتمالی هستند. هایفوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال ، احتمال عوارض جدی ناشی از این درمان بسیار کم است و عوارض جانبی شایع معمولاً بسیار خفیف و موقتی است.

عوارض بعد از هیپنوتیزم درمانی شامل موارد زیر است:

درد - ممکن است در طول جلسه درمان کمی احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید. این درد بسیار خفیف معمولاً پس از درمان برطرف می شود.
قرمزی: شایع ترین عارضه پس از هیپنوتیزم درمانی قرمزی پوست است. این عارضه در اثر واکنش طبیعی بدن به آسیب ایجاد می شود و معمولاً خیلی سریع برطرف می شود. قرمزی معمولاً ظرف چند ساعت و در موارد نادر ، پس از یک یا دو روز برطرف می شود.
نفخ: این عارضه پس از هیپنوتیزم درمانی به ندرت دیده می شود و در واقع یکی از عوارض جانبی نادر هیپوگلیسمی است. تورم ، مانند گرگرفتگی ، موقتی و خفیف است.(اموزش هایفوتراپی)
بیهوشی: به دلیل نفوذ زیاد امواج هایفو ، ممکن است پس از درمان قسمت های کوچکی از پوست بی حس شود. این عارضه نادر موقتی است و حداکثر تا 2 هفته برطرف می شود.
تیره شدن پوست: رنگدانه شدن یا تیره شدن پوست یکی از عوارض جانبی بسیار نادر هیپوترمی است که علت آن هنوز مشخص نیست. برای جلوگیری از این عارضه ، قبل از شروع درمان "تست پچ" انجام می دهیم. در این آزمایش ، قسمت کوچکی از پوست برای اندازه گیری واکنش بدن به هیپوترمی درمان می شود.
ناکارآمدی هیپنوتیزم درمانی: حتی اگر شما کاندیدای مناسبی برای این روش هستید ، بسیار بعید است که هیپنوتیزم درمانی تأثیر زیادی روی پوست شما نداشته باشد. متأسفانه گاهی آثار کلاژن سازی در لایه های عمیق لایه های سطحی پوست قابل مشاهده نیست.

تخصصی‌ترین مرکز هایفو در ایران؛ تامین قطعات و ارائه‌ی خدمات فنی به تمامی کلینیک‌ها و تعمیر دستگاه هایفو همکاران محترم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 428
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 252
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1352
  • بازدید ماه : 1894
  • بازدید سال : 155751
  • بازدید کلی : 1238384
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه