loading...

زومیت

بازدید : 235
چهارشنبه 9 فروردين 1402 زمان : 11:25

RF (RF) یکی از تجهیزاتی که در سال های اخیر برای درمان چین و چروک پوست استفاده می شود، دستگاه آر اف فرکشنال می باشد. در سال های اخیر RF (RF) به عنوان درمان انتخابی و مورد تایید در رفع چین و چروک های پوست معرفی شده است.

آر اف چیست؟
یکی از تجهیزاتی که در سال های اخیر برای درمان چین و چروک پوست استفاده می شود دستگاه RF می باشد.

در سال های اخیر فرکانس رادیویی (RF) به عنوان درمان انتخابی و تاییدیه رفع چین و چروک پوست معرفی شده است. مطالعات گسترده تغییرات در رشته های کلاژن پوست و بهبود و ترمیم بافت پوست تحت درمان با RF را نشان می دهد.

آر اف آراف با ایجاد گرما در درم (پوست زیرین درم) که مسئول کلاژن سازی پوست است، به نتیجه مطلوب می رسد. ترمیم سریع اپیدرم باعث ایجاد لایه سطحی پوست می شود.

فرکانس رادیویی نوعی انرژی است که بر حسب فرکانس یا طول موج در ثانیه اندازه گیری می شود. همه انواع انرژی، از امواج صوتی گرفته تا امواج رادیواکتیو گاما، بر اساس فرکانس آنها در طیف الکترومغناطیسی طبقه بندی می شوند.

فرکانس رادیویی مقوله‌ای در این طیف است و شامل بسیاری از انواع متداول انرژی است که ما هر روز از آن استفاده می‌کنیم: سیگنال‌های Wi-Fi، امواج رادیویی و تلویزیونی، و اجاق‌های مایکروویو. انرژی فرکانس رادیویی مورد استفاده برای سفت کردن پوست در محدوده 450 کیلوهرتز است که در انتهای محدوده رادیویی قرار دارد.

طول موج مورد استفاده برای سفت کردن پوست حدود 100 میلیون بار کندتر از نور مرئی و بیش از 1 میلیارد بار کندتر از اشعه ایکس است.

جوانسازی پوست با RF با تاثیر بالا با استفاده از فرکانس رادیویی خطر آسیب و عوارض جانبی را به حداقل می رساند، زیرا سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) جوانسازی با فرکانس رادیویی را تایید کرده است.

انواع RF چیست؟
انواع دستگاه آر اف به صورت تک قطبی و دوقطبی عرضه می شوند. در RF تک قطبی امواج حرارتی به لایه های عمقی پوست اعمال می شود و بیشتر برای لاغری و کاهش سلولیت استفاده می شود. در آر اف دوقطبی درمان بر روی لایه های سطحی پوست ایجاد می شود و هدف آن جوان سازی پوست است.

کاربردهای RF
RF می تواند برای درمان تعداد زیادی از مشکلات پوستی استفاده شود. برخی از درمان ها عبارتند از:

افتادگی پوست را از بین می برد
جوش های پوستی را از بین می برد
چین و چروک و خطوط صورت
جوان سازی
اسکار آکنه
رفع منافذ باز پوست
بازسازی پوست
رفع چین و چروک دور چشم
کاهش اسکار
درمان ترک های پوستی
درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغ


آیا RF بر جوانسازی پوست تأثیر می گذارد؟
امروزه درمان RF به طور گسترده در جوانسازی پوست استفاده می شود و به دلیل مشکلات رایج پیری برای مردان و زنان استفاده می شود. اثربخشی این روش در جوانسازی پوست به صورت کاهش یا حذف سلولیت از روی پوست است. با توجه به اینکه پوست خانم ها با آقایان متفاوت است، درمان RF برای هر دو گروه در نظر گرفته شده است.

این روش بیشتر در جوانسازی پوست بانوان استفاده می شود. مثلا سلولیت فقط در خانم ها دیده می شود. ما همچنین می‌توانیم از RF برای کمک به حذف سلولیت و از بین بردن چربی‌های انباشته‌شده استفاده کنیم، که تأثیر آن در بهبود جریان خون بافت و خرد کردن سلول‌های چربی است، که مجموعاً اثرات RF در کاهش چربی بدن را خلاصه می‌کند. بله، برای همه افرادی که پوست شل و افتاده دارند می توانیم از RF استفاده کنیم.

RF با دو فرآیند مجزا پوست را جوان می کند:

یک اثر فوری که باعث انقباض فیبرهای کلاژن و جمع شدن پوست می شود که بلافاصله پس از RF قابل مشاهده است.
اثر تاخیری در این روش این است که سلول های کلاژن تحت فرآیند ترمیم قرار می گیرند که در اثر تحریک با RF ایجاد می شود و پس از چند ماه نتیجه آن قابل مشاهده است.
برخلاف سلولیت که حاوی چربی بدن و چربی پوست است و بیشتر در خانم ها دیده می شود، چربی کل بدن هم برای آقایان و هم برای خانم ها ایجاد می شود و با این روش قابل درمان است.

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چیست؟
دستگاه RF امواج رادیویی با فرکانس بالا تولید می کند و آنها را از طریق بافت های بدن منتقل می کند. این گرمای عمیق 38 تا 44 درجه سانتیگراد در چربی اضافی بدن ایجاد می کند. در نتیجه از این دستگاه برای درمان سلولیت و لاغری موضعی مانند شکم، باسن، ران، بازو، سینه و چانه استفاده می شود.

همچنین از طریق این دستگاه می توان فرآیند جوانسازی پوست را در بیماران انجام داد. در نتیجه تولید کلاژن، پف، سیاهی زیر چشم و چین و چروک های سطحی مانند خط خنده و ... در بیماران از بین می رود.

علاوه بر کاربرد دستگاه RF برای لاغری موضعی، می توان از این دستگاه برای گرم کردن و کشش پوست برای تقویت جریان خون و شکستن سلولیت و چربی استفاده کرد. این روش برای افرادی که از افتادگی گونه، گونه و گردن ناراضی هستند قابل استفاده است.

چه کسی برای RF مناسب است؟
این نوع درمان برای همه اعم از خانم ها و آقایان و به طور کلی هرکسی که دوست دارد چین و چروک و شیار روی صورت خود را درمان کند، انتخاب خوبی است. بالم لب صورت برای درمان انواع پوست صورت مناسب است. افرادی که پوست صورتشان افتاده و همچنین چین و چروک هایی که خیلی شدید و عمیق نیستند و آمادگی جراحی تهاجمی پوست صورت را ندارند گزینه های خوبی برای این درمان هستند.

به طور کلی، افرادی که فقط علائم پیری را روی پوست خود نشان می دهند و نیازی به لیفت صورت یا لاغری موضعی ندارند، می توانند از درمان فرکشنال RF بهره مند شوند.

با تمام مزایای این روش، در برخی موارد محدود است و نمی توان از آن استفاده کرد. به عنوان مثال افرادی که قلبشان با باتری کار می کند، افرادی که دارای صفحات فلزی یا پین در ناحیه درمان هستند، افراد مبتلا به بیماری های حاد قلب و بافت همبند و زنان باردار و شیرده نباید از این درمان استفاده کنند.

فروش دستگاه آر اف به دلیل کیفیت ساخت، کاربردهای متعدد و مزایای فراوان در رده گران ترین محصولات موجود در بازار قرار می گیرد.

دیوارپوش

دیوارپوش انواع مختلفی دارد که در این مقاله سعی داریم قیمت و تمامی نکات فنی دیوارپوش از خرید دیوارپوش را برای شما توضیح دهیم. نصب و فروش دیوارپوش و طرح و رنگ + نصاب حرفه ای

لازم است شما دوستان عزیز و مشتریان خوب شرکت آذران دکور با دیوارپوش در این زمینه بیشتر آشنا شوید و در این مقاله سعی داریم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. ما در مبدا کار خود هستیم، به همین دلیل استفاده از دیوارپوش می تواند در محیط های اداری و تجاری و همچنین در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.

دیوارپوش چیست؟
به هر نوع روکشی که تزئین کننده دیوار باشد، دیوارکوب یا دیوارکوب می گویند، اما امروزه با توجه به گسترش این صنعت، همواره محصولات مختلفی با قیمت های متفاوت در مقابل مشتریان قرار می گیرد. ساختمان خود را از بین 10 نوع محصول مخصوص دیوار این شرکت انتخاب کنید تا نصاب شرکت بتواند آن را نصب کند.

استفاده از دیوارپوش در منازل یا محیط های اداری و تجاری همیشه نه تنها زیبا خواهد بود بلکه ویژگی های متفاوتی نیز خواهد داشت که در ادامه توضیح خواهیم داد اما باید بگوییم که در گذشته از کاغذ دیواری ساده بیشتر از دیوارپوش استفاده می شد اما اکنون موضوع متفاوت است.

با وجود دیوارپوش های عریض در کشور در ابعاد 6 متر طول و 20 تا 30 و 40 سانتی متر عرض، شرکت ها و طراحان همواره دغدغه زیبایی محیط های خانگی، اداری و تجاری را دارند و علاوه بر حذف فضای ایمن و ... محیط راحت هدف از این دیوارپوش این است که این محصول هم بر روی دیوار و هم بر روی سقف نصب شود، بنابراین بسیار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 238
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 208
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2179
  • بازدید ماه : 2721
  • بازدید سال : 156578
  • بازدید کلی : 1239211
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه