loading...

زومیت

بازدید : 1158
شنبه 4 شهريور 1402 زمان : 12:36

با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، دسترسی به صرافی ها در تمام ساعات شبانه روز تفاوت زیادی در نتیجه تراکنش ها ایجاد می کند. معامله گران روزانه از نوسانات ارزی کوتاه مدت یا ساعتی سود می برند و دسترسی به صرافی برای آنها ضروری است. با این حال، همیشه نمی توان از طریق تراکنش های فیزیکی یا تراکنش های آنلاین با استفاده از سیستم های رایانه ای انجام داد. فروشندگان به ابزارهایی نیاز دارند که همیشه در دسترس باشند و چه ابزاری بهتر از گوشی های هوشمندی که همیشه همراه ما هستند.

علاقه و استقبال شدید معامله گران در بازار باعث ایجاد اپلیکیشن های متفاوتی برای ترید ارز دیجیتال با گوشی شده است. اما سادگی استفاده از تلفن همراه نباید شما را فریب دهد. بازار ارزهای دیجیتال پیچیدگی های خاص خود را دارد و استفاده از تلفن همراه به معنای از بین رفتن این پیچیدگی ها نیست. شما باید مایل به تجارت باشید. این به معنای داشتن اطلاعات خوب در مورد بازار و دانستن انواع معاملات است. در ادامه این مقاله با نحوه انجام بازاریابی موبایلی و نکات بازاریابی موبایلی آشنا خواهید شد.

ارز دیجیتال را با گوشی خود مبادله کنید
تا صد سال پیش، فروشندگان یا خریداران در صرافی گرد هم می آمدند و پس از مذاکره معامله می کردند.با تجارت الکترونیک، تاجران و خریداران اتاق معاملات را ترک کردند و پشت لپ‌تاپ و کامپیوترهای خود نشستند.

اکنون وارد دوران جدیدی شده ایم و روز به روز بر میزان استقبال از معاملات ارزهای دیجیتال در تلفن همراه افزوده می شود. این دوره نه تنها به دلیل همه گیر شدن موبایل آغاز شد، بلکه دلیل اصلی تغییر ماهیت بازار بود. صرافی هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال و صرافی های فارکس فعال بوده اند، دیگر در دوره خاصی فعال نیستند و به صورت شبانه روزی معامله می کنند.

بر این اساس ماهیت معاملات در بازار ارزهای دیجیتال نیز تغییر کرده است. یک معامله گر نمی تواند برای مدت محدودی پشت یک سیستم کامپیوتری بنشیند و بازار را رصد کند. امروزه بازاریابان از لپ تاپ یا کامپیوتر برای توسعه استراتژی های بازاریابی خود استفاده می کنند. اما بهترین گزینه برای نظارت بر قیمت و انجام معاملات، موبایل است. با موبایل می توانید از صبح تا نیمه شب به بازار دسترسی داشته باشید. در این راستا ابزارهای مختلفی مانند محدودیت ضرر و محدودیت های هشدار در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا معامله مناسب را در زمان مناسب انجام دهند.اگر می خواهید بازاریابی موبایلی انجام دهید، باید یک اپلیکیشن خوب داشته باشید.

ویژگی های برنامه مناسب برای ترید با گوشی
بهترین اپلیکیشن تجارت ارز دیجیتال به شما امکان می دهد ارز فیات یا (معادل ریال) را به حساب صرافی خود واریز کنید. بهترین برنامه ها متعلق به بهترین صرافی ها هستند و هزینه تراکنش کمی می پردازند.

چنین برنامه هایی به شما این امکان را می دهد که به روش های مختلف ارز فیات یا فیات را به حساب صرافی خود واریز کنید. بنابراین، همانطور که می بینید، وقتی صحبت از بهترین برنامه ها می شود، مشکل واقعی پیدا کردن یک تبادل امن است. چنین صرافی هایی ابزارهای زیادی مانند تجارت تعهدی، بیمه اموال، وجوه متقابل و سهام را در اختیار کاربران قرار می دهند. از طرفی چنین صرافی هایی همیشه قیمت فعلی ارز را نشان می دهند.

برنامه معاملات ارز دیجیتال با موبایل
فرقی نمی کند که به تجارت به عنوان راهی برای کسب درآمد نگاه کنید یا ارز دیجیتال نسل جدیدی از روش های سنتی سرمایه گذاری برای شما باشد، شما به یک برنامه کنترل هزینه نیاز دارید.محبوب ترین اپلیکیشن ها یا صرافی ها برای معامله ارز دیجیتال روی گوشی به شرح زیر است:

  • تبادل بایت
  • تبادل جوزا
  • صرافی کوین بیس
  • صرافی بایننس
  • بورس کراکن
  • تبادل رابینهود


همانطور که می بینید همه این صرافی ها خارجی هستند و به همین دلیل معامله در این صرافی ها می تواند مشکل ساز باشد. صرافی های بزرگی مانند Binance و Coinbase به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران نمی توانند به کاربران ایرانی خدمات ارائه دهند و از حساب های IP ایرانی پشتیبانی نمی کنند.

در چنین مواقعی بهتر است از صرافی امن خانه برای فروش ارز دیجیتال روی گوشی خود استفاده کنید. تجارت بدون دسترسی به پشتیبانی صرافی می تواند بسیار دشوار باشد. وقتی از یک صرافی ایرانی مانند صرافی فرفاد استفاده می کنید، یک صرافی کامل در دسترس شماست.

کافیست انگشت خود را روی گزینه خرید، فروش، معامله لحظه ای، معامله تعهدی، سپرده یا برداشت کلیک کنید تا سفارش را اجرا کنید. این تبدیل با پشتیبانی قدرتمند خود، صرافی شما را کاملا متحول می کند.اپلیکیشن موبایل مبادله ارز دیجیتال
اکنون که با خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تلفن همراه آشنا شده ایم، بد نیست به سراغ اپلیکیشن های موبایل برای مبادلات ارز دیجیتال برویم.

اپلیکیشن موبایل برای تبدیل ارز به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که هستید، ارزهای دیجیتال را با تلفن همراه خود معامله کنید. زمانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنید می توانید به تمامی امکانات سایت صرافی دسترسی داشته باشید و با یک رابط کاربری ساده و کاربردی به راحتی به ابزارهای مورد نیاز هنگام معامله دسترسی داشته باشید.ارز دیجیتال.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن موبایل صرافی عبارتند از:

امنیت برتر خود را با قابلیت ورود دو مرحله ای تضمین کنید
امکان بررسی جزئیات پرتفوی در صفحه سود و زیان
امکان ایجاد آدرس سپرده برای هر ارز دیجیتال
توانایی تبدیل مقادیر کمی از دارایی های خود به Tether
ابزارهای مدیریت ریسک مانند توقف ضرر و OCO را در بازار معاملات ارائه می دهد
مشاهده تمام تاریخچه سفارش و تراکنش های حساب
و تمامی امکانات دیگر وب سایت صرافی ارز دیجیتال
نکاتی که باید قبل از معامله ارزهای دیجیتال در گوشی خود بدانید
برای معامله در صرافی، صرف نظر از دستگاه مورد استفاده (تلفن، کامپیوتر، لپ تاپ و ...)، باید مکانیزم خرید و فروش و اصطلاحات بازار ارز دیجیتال را بدانید تا تفاوت های معامله و قرارداد را درک کنید.بیاموزید که خرید (طولانی) و فروش (کوتاه) چیست و چگونه حد ضرر خود را تعیین کنید.

همیشه قبل از مذاکره تحقیقات کامل خود را انجام دهید. معاملات شما باید مطابق با استراتژی معاملاتی شما انجام شود و در نهایت به توسعه و گسترش سبد سهام شما کمک کند. بیش از تحمل ضرر خود معامله نکنید. در مبالغ هنگفت سرمایه گذاری کنید تا با از دست دادن تمام یا بخشی از آن متحمل زیان های جبران ناپذیری نشوید.

اقدامات امنیتی بازاریابی تلفنی
موبایل ساده ترین راه برای مبادله ارز دیجیتال است. با این حال، تلفن های همراه همیشه در معرض خطر هستند. برای محافظت از دارایی های دیجیتال خود، این موارد را در نظر داشته باشید:

از رمز عبور قوی برای گوشی استفاده کنید
اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذار
همیشه گوشی را قفل کنید و مراقب آن باشید. اگر رمز عبور خود را گم کرده اید، آن را تغییر دهید.
اطلاعات حساس را روی تلفن همراه ذخیره نکنید.
از اینترنت عمومی برای تراکنش استفاده نکنید.
سیستم عامل گوشی خود را به روز نگه دارید.
برنامه ها را فقط از منابع معتبر و رسمی دانلود کنید.
مزایا و معایب تجارت ارزهای دیجیتال در موبایل
ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه ای به معامله ارزهای دیجیتال روی گوشی خود نداشته باشید و یا برعکس از این فرصت استقبال کنید.در این بخش با مزایا و معایب معامله ارزهای دیجیتال در گوشی خود آشنا خواهید شد:

مزایای استفاده از تلفن همراه برای تجارت ارز دیجیتال
در اسرع وقت سفارش دهید
دسترسی به اطلاعات بازار زنده (نمودارها و قیمت ها)
دسترسی سریع و مستقیم به تراز مالی پرتفوی سرمایه
از تغییرات قیمت مطلع شوید
دسترسی به بازار در هر مکان و زمانی بدون نیاز به کامپیوتر
کارمزد پایین (به دلیل نقدینگی بالا و استقبال بیشتر نمایندگی ها از این روش)
رابط کاربری ساده (به عنوان مثال، استفاده از برنامه تبدیل حتی برای مبتدیان بسیار آسان است.)
معایب صرافی ارز دیجیتال موبایل
معامله بیش از حد
توانایی پاسخگویی سریع: تلفن به شما امکان می دهد به اخبار و رویدادهای بازار به سرعت واکنش نشان دهید.
احساسات: سادگی بازاریابی احتمال فروش بر اساس احساسات را افزایش می دهد.
احتمال گم شدن گوشی: باید از کامپیوتر تا پیدا شدن گوشی استفاده کرد.
صفحه نمایش کوچک: به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش موبایل، ممکن است نمای کاملی از نمودار قیمت مشاهده نشود و درک دقیقی از بازار به دست نیاید.
اتصال به اینترنت: اتصال ضعیف به اینترنت باعث ایجاد مشکلات بسیاری در ثبت نام می شود.تجارت ارز دیجیتال را در تلفن خود امتحان کنید

با وجود تغییرات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، دسترسی به صرافی ها و برنامه های کاربردی امن برای ثبت نام سریعتر ضروری است. در این صورت می توانید در کمترین زمان ممکن آخرین وضعیت قیمت بازار را مشاهده کرده و در مورد معامله بعدی تصمیم گیری کنید.

اپلیکیشن های مختلفی در اختیار کاربر قرار می گیرد، بهترین گزینه یک برنامه داخلی است که از نظر جریمه برای کاربر مشکلی ایجاد نکند. اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و نصب کنید و کوچکترین تغییر در قیمت ارز دیجیتال محبوب خود را بدانید.

آخرین کلمه
استفاده از تلفن همراه برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال هر روز در بین کاربران این بازار عظیم در حال افزایش است و باید مزایا و محدودیت های استفاده از آن را درک کرد تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و همیشه بمانیم. بازار. با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی ساده و ایمن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند اپلیکیشن موبایل صرافی، همیشه در هر کجا که باشید به بازار دسترسی خواهید داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 154
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 252
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1078
  • بازدید ماه : 1620
  • بازدید سال : 155477
  • بازدید کلی : 1238110
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه