loading...

زومیت

بازدید : 213
جمعه 5 خرداد 1402 زمان : 15:10

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل از سال 2021 چه امکاناتی در اختیار پزشکان و کلینیک های زیبایی قرار می گیرد؟

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست و چه کاربردی دارد؟ موهای زائد همیشه چهره ناخوشایندی برای فرد و اطرافیانش داشته است به همین دلیل افراد روش های مختلفی را برای از بین بردن این موها امتحان می کنند. به طور کلی هر مویی که در نواحی غیرمعمول بدن مانند صورت، پیشانی، پشت لب، چانه و گردن، بیکینی و زیر بغل، بازوها و پاها و غیره رشد کند، موهای زائد محسوب می‌شود و افراد مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنند. روش های سنتی و بسیاری از کلینیک ها برای حذف آنها تلاش کرده اند.

تا همین چند سال پیش از هر ده آرایشگاه، 9 نفر خدمات اپیلاسیون انجام می دادند. اما سلامتی و دستیابی به نتیجه تعریف شده تری این روش ها را منسوخ کرد و راه را برای معرفی فناوری لیزر هموار کرد.

از زمان ظهور لیزر در زمینه زیبایی، دستگاه های مختلفی برای این منظور طراحی شده است که برخی از آن ها فقط یک نوع پوست را لیزر می کنند و این محدودیت در استفاده باعث شده است که فقط گروه خاصی از افراد از این تکنیک پیروی کنند. . . برای پایان دادن به این محدودیت و استفاده عمومی از


جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید
تکنولوژی حذف دائمی موهای زائد دستگاه لیزر تیتانیوم طراحی و روانه بازار شد. طراحی این دستگاه پایانی بر همه محدودیت هاست.

دلایل محبوبیت دستگاه لیزر تیتانیوم
با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که اتفاقا یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد دلیل برتری این دستگاه گنجاندن سه طول موج قدرتمند و کاربردی دستگاه لیزر الکس دایود و آندیاگ است. آنها انجام می دهند امکان استفاده از لیزر برای انواع پوست وجود دارد. استفاده از این سه طول موج برای از بین بردن مو از قسمتی از بدن است. به عنوان مثال طول موج الکس کم است و عمدتا برای موهای ظریف پشت لب و صورت استفاده می شود اما برای موهای معمولی تر مانند دست و پا از طول استفاده می شود موج داوود. برای مناطق تیره با موهای ضخیم مانند بیکینی و زیر بغل، از طول موج های نیلی استفاده می شود، هر سه طول موج به طور قابل توجهی باعث ضعیف شدن و حذف موهای زائد می شوند.

از مهمترین ویژگی ها می توان به مشخصات شاخص دستگاه لیزر تیتانیوم اشاره کرد.
اما مهمترین ویژگی با خرید دستگاه لیزر تیتانیومی این است که این دستگاه قدرت شلیک بالایی دارد به طوری که با هر بار شلیک قسمت زیادی از موهای زائد را هدف قرار می دهد و این مشکل زمان لیزر را به حداقل می رساند و باعث درمان کمتر می شود. جلسات می توانید ادامه دهید

فرآیند لیزر توسط دستگاه لیزر سوپرانو با گرم شدن پوست همراه است و این گرما می تواند باعث سوختگی پوست شود. برای رفع این مشکل در لیزر تیتانیوم تدابیر مهمی اندیشیده شده است و استفاده از سیستم خنک کننده پیشرفته در این دستگاه از گرم شدن پوست جلوگیری می کند و درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه باعث ارتقای کیفیت دستگاه شده است به طوری که در حال حاضر هیچ دستگاهی در جایگاه بالاتری نسبت به این دستگاه قرار ندارد و برای افرادی که مشکل رنگ پوست تیره داشتند و لیزر برای آنها مناسب نبود این تکنیک موثرترین روش است. بنابراین هر نوع پوستی که دارید، تنها با چند جلسه لیزر تیتانیوم از شر موهای زائد خلاص شوید.

مزایای اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021
قطعا یکی از دلایل اصلی خرید و فروش دستگاه های لیزر تیتانیومی این است که مزایای بی شماری برای افرادی که از دستگاه های لیزر تیتانیومی استفاده و خریداری می کنند وجود دارد.

ویژگی های گنجانده شده در این دستگاه خاص بوده و این ویژگی ها از ویژگی های متمایز آن محسوب می شود. شاید شما به عنوان متقاضی خدمات لیزر یا متقاضی خرید لیزر بخواهید با بهترین مزایای این دستگاه آشنا شوید. در زیر نمونه هایی از مزایای این دستگاه را مشاهده می کنید.

مناسب بودن لیزر برای انواع پوست
همانطور که در تعریف دستگاه اشاره کردیم، وجود سه طول موج الکس، دیود و ایندیاگ امکان لیزر انواع پوست از روشن تا تیره را فراهم کرده است و محدودیتی برای استفاده خانم ها و آقایان وجود نخواهد داشت. . اپراتورهای دستگاه ابتدا مواد پوست و مو را بررسی می کنند و بر اساس آن از طول موج خاصی استفاده می کنند.

مشخصات لیزر تیتانیوم
تنها چیزی که در افراد مختلف متفاوت است تعداد جلسات است، معمولا موهای ضخیم با پوست تیره نیاز به جلسات بیشتری برای برداشتن کامل دارند. دستگاه لیزر تیتانیوم را می توان بدون محدودیت در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. بهترین دستگاهی که توانایی از بین بردن موهای زائد زیر بغل، بیکینی، اندام ها، سینه، صورت و ... را در خانم ها و آقایان دارد قطعا لیزر تیتانیوم است.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 در سایت ما بسیار ارزانتر از سایر سایت ها می باشد. برای خرید این محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 715
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 252
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1639
  • بازدید ماه : 2181
  • بازدید سال : 156038
  • بازدید کلی : 1238671
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه