loading...

زومیت

بازدید : 228
يکشنبه 1 اسفند 1400 زمان : 23:28

مسافران عزیز در این صفحه می خواهیم نحوه اخذ ویزای شینگن را به شما آموزش دهیم؟ ساده ترین کشورها را معرفی کنید، در صورت وجود ویزای شنگن تضمینی بدون سند و اینکه ویزای شینگن چیست، با تمام اطلاعات به روز شده در سال 2022، مشاوره تخصصی بدهید.

داشتن اطلاعات لازم در مورد چیزی به نام اخذ ویزای تضمینی شینگن به دست کلاهبرداران نمی افتد. لطفا مطمئن باشید که اطلاعات ارائه شده توسط ما در هیچ منبعی به صورت رایگان یافت نمی شود.

ویزای شینگن
ویزای شینگن چیست؟
برای اینکه بفهمید ویزای شینگن به چه معناست و چند نوع ویزای شینگن وجود دارد، بهتر است این فصل را با دقت مطالعه کنید، زیرا در قسمت بعدی توضیح خواهیم داد که شناخت انواع ویزای شینگن چقدر مهم است.

این توضیحات و آموزش ها مطمئنا برای کمک به شما در مورد جدیدترین آموزش ها آماده شده اند:

1- ویزای شینگن A: ویزای نوع A به مسافران امکان دریافت ویزای هوایی را می دهد. این ویزا به ویزای ترانزیت معروف است. با اخذ ویزای شینگن نوع A می توانید با هواپیما وارد فرودگاه مقصد شوید و در کمتر از چهل و هشت ساعت با هواپیما از کشور خارج شوید.

این ویزا عمدتاً زمانی در دسترس است که شما نیاز به تعویض خط هوایی یا در صورت نیاز هواپیما به سوخت گیری داشته باشید. به این ترتیب می توانید به راحتی وارد کشور مقصد شوید و پس از رفع مشکل، فرودگاه را از طریق مرزهای خطوط هوایی به مقصد دیگری ترک کنید.

2- ویزای شینگن نوع B: این ویزا نیز جزو ویزای ترانزیت می باشد. با این ویزا می توانید از طریق مرزهای زمینی یا آبی کشور را به مکان دیگری ترک کنید.به یاد داشته باشید که در کمتر از 5 روز باید کشور را ترک کنید.

3- ویزای شینگن نوع C: ویزای توریستی یا ویزای نوع C یکی از انواع ویزاهایی است که می توان دریافت کرد. با اخذ ویزای توریستی می توانید در کمترین زمان ممکن به کشور مقصد سفر کنید. این ویزا به شما امکان می دهد حداکثر نود روز در کشور مقصد بمانید.

4- ویزای شینگن نوع D: ویزای چند بار ورود یا چند بار ورود است که به متقاضیان اجازه می دهد برای مدت پنج سال به این کشور سفر کنند. بعد از پنج سال می توانید دوباره برای ویزا اقدام کنید. این ویزا عمدتاً برای افرادی صادر می شود که فرزندانشان در این کشور تحصیل یا زندگی می کنند.

انواع ویزای شینگن و مراحل آن
مراحل درخواست ویزای شینگن
فرآیند اخذ ویزای شینگن در ابتدا به نوع و هدف بستگی دارد. برای مثال اگر قصد سفر توریستی به کشورهای اروپایی را دارید، شرایط و مراحل آن با سفرهای کاری و کاری متفاوت خواهد بود.

بنابراین ابتدا باید هدف سفر خود را مشخص کنید و در صورت داشتن دعوتنامه لطفاً آن را نیز بررسی کنید، سپس برای ویزا اقدام کنید. ویزا تور مراحل زیر را به طور مختصر و مفید توضیح می دهد:

چه ویزایی بگیریم؟
اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن، انتخاب نوع ویزا است. اگر قصد تحصیل در کشور مقصد خود را دارید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

اگر قصد سفر به مقصد نهایی خود را دارید، باید برای ویزای شینگن نیز اقدام کنید، پس حتما انواع ویزاها را به خوبی بشناسید و به یاد داشته باشید که برای هر مقصد یک نوع ویزا وجود دارد.

آیا برای رفتن به سفارت نیاز به سفارت داریم؟
بسته به نوع ویزایی که می خواهید درخواست دهید، باید از سفارت وقت بگیرید.به عنوان مثال، برای اخذ ویزای آلمان، سفارت آلمان حداقل 36 ماه طول می کشد تا تحصیل کند، اما سفارت توریست آلمان ممکن است کمتر از سه ماه طول بکشد. همین امر در مورد سایر کشورها نیز صادق است.

بنابراین، قبل از برنامه ریزی و برنامه ریزی سفر، مطمئن شوید که سفارت ها شرایط سختی برای برنامه ریزی ندارند، زیرا در برخی موارد مراجعه به سفارت برای دریافت اثر انگشت ویزای شینگن به 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارد.

آیا برای ویزا به مدارک خاصی نیاز دارم؟
در این مرحله باید مدارک خود را طبق چک لیست سفارت آماده کنید. این مدارک باید کامل و بدون نقص باشند. این مدارک را با توجه به وقت سفارت به دارالترجمه تحویل دهید. به این ترتیب سفارت آن را بررسی کرده و پاسخ خود را اعلام می کند.

قبل از ترجمه مدارک برای سفارت ها دقت کنید که مدارک را کم و بیش ترجمه نکنید و متحمل ضرر نشوید. اگر در این زمینه اطلاعات ضعیفی دارید، حتما به نزدیکترین آژانس مسافرتی مورد تایید محل سکونت خود مراجعه کرده و از مشاوره ویزای شینگن و تطبیق مدارک مطلع شوید.

کی باید برم سفارت؟
با تمام مدارک و البته کل مبلغ ویزا به سفارت مراجعه کنید. سفارت مدارک شما را دریافت می کند و می توانید با خیال راحت منتظر پاسخ سفارت باشید. سفارت در اسرع وقت پاسخ خواهد داد. برخی از سفارت ها بسته به قانون ممکن است با شما مصاحبه کنند.

در این مرحله در زمانی که قبلا ذکر کردیم به سفارت می روید و با گرفتن اثر انگشت روی ویزای شینگن و ارائه ترجمه مدارک خیالتان راحت می شود.

واکنش سفارت شینگن چقدر طول می کشد؟
بعد از دو الی چهار هفته سفارت پاسخ را به شما اعلام می کند و باید به همراه رسیدی که در روز مصاحبه به شما تحویل داده شده است، پاسخ دریافت کنید.این پاسخ می تواند مثبت یا منفی باشد.

اگر سفارت به درخواست شما پاسخ مثبت داد، می توانید ویزا دریافت کنید. دو تا چهار ماه بعد دوباره برای ویزا اقدام کنید و دلیل ریجکت را از بین ببرید.

نکات و شرایط اخذ ویزا
شرایط اخذ ویزای توریستی شینگن
اخذ ویزای شینگن برای تمامی کشورهای شینگن دارای شرایط خاص و عمومی می باشد، قبل از توضیح جزئیات و اعلام مدارک مورد نیاز ویزا، مهمترین شرایط عمومی برای درخواست ویزا را توضیح خواهم داد.

مهم ترین شرایط ویزای شینگن در توضیح کوتاهی در این قسمت توضیح داده شده است که با توجه دقیق می توانید حتما برای خود اقدام کنید. باور کنید هیچ شرکتی قبل از انعقاد قرارداد این شرایط را با این دقت برای شما توضیح نمی دهد:

شرایط مهم اول:

دوست عزیز همانطور که قبلا اشاره کردیم هدف شما از سفر باید مشخص باشد. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پس از رفع مشکل چه کنیم؟ پس از تعیین هدف از سفر، باید بررسی کنید که آیا شرایط لازم برای دریافت این نوع ویزا را بسته به هدف سفر خود دارید یا خیر.

به عنوان مثال، اگر یک تاجر هستید و قصد دارید برای خرید یک کالای بین المللی یا طلسم سفر کنید، باید یک دعوت نامه معتبر برای کار از شرکتی که قرار دارید دریافت کنید. در غیر این صورت، سفارت ممکن است هدف سفر شما را باور نکرده و شما را رد کند.

شرط مهم دوم:

حالا باید به فکر پول باشید. سفارت از شما تقاضای موجودی حساب یا پشتیبانی مالی می کند. پس باید پول کافی در حساب خود داشته باشید تا سفارت بتواند هزینه های سفر شما را تامین کند.

در نهایت، این کشورها تمایل دارند که گردشگران را به کشور خود جذب کنند و پول خرج کنند.بنابراین، اگر منابع مالی قوی ندارید، مطمئن شوید که سفارت درخواست شما را رد کرده و شما را رد می کند.

شرط مهم سوم:

باز هم باید به مسائل مالی برگردیم و اطلاع دهیم که علاوه بر منابع مالی، سفارت از 4 تا 6 ماه گردش حساب می خواهد. دلیل این امر بررسی این است که شرایط کاری و مالی خوبی دارید و پرینت حساب شما با نوع کار و موجودی حساب شما مطابقت دارد.

اگر این گردش حساب شما باعث سردرگمی مسئول سفارت شود قطعا شما را رد می کند.

شرط مهم چهارم:

سفارتخانه ها باید متقاعد شوند که شما قصد بازگشت به کشور و ترک منطقه شنگن را دارید. یکی از چیزهایی که به افسر این اطمینان را می دهد این است که او وابستگی عاطفی به ایران دارد. اهمیت وابستگی عاطفی را با مثالی توضیح می دهیم.

به عنوان مثال، اگر شما یک خانواده چهار نفره شامل پدر، مادر و دو فرزند هستید، بهتر است به جای درخواست ویزای خانوادگی، یک یا دو نفر از اعضای خانواده در هنگام درخواست ویزای شینگن برای اولین بار در ایران بمانند.

این امر سفارت را متقاعد می کند که قصد بازگشت به کشور و ترک منطقه شینگن را به نفع عزیزان خود دارید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن
مدارک شناسایی عبارتند از: کارت شناسایی و در برخی موارد شناسنامه وارد شده
پاسپورت: به شرط اعتبار حداقل 7 ماه از پایان سفر تا انقضای گذرنامه.
عکس 2 تکه: رنگی بدون حاشیه و پس زمینه
سند ملکی: (سند ملکی شما به عنوان ضمانت از شما گرفته نمی شود و فقط برای ارائه ملک شما به سفارت استفاده می شود)
صلاحیت های حرفه ای عبارتند از: بسته به نوع کار مورد نیاز برای تهیه مدارک، بهتر است برای این منظور از کارشناسان مجربی مشورت کنید که با توجه به نوع کاری که انجام می دهید به شما در تهیه این مدارک کمک کنند.اسناد مالی شامل: پرینت صورتحساب بانکی 4 تا 6 ماهه با گواهی تمکن مالی که باید با این مدارک مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگر به عنوان کارمند با حقوق ماهیانه 3 میلیون جلد کار می کنید، پرینت حساب و موجودی حساب شما باید با میزان درآمد شما مطابقت داشته باشد تا ابهامی برای سفارت ایجاد نشود. به مبلغ 7000 دلار الی 10000 دلار معادل ریالی.
ارائه مدارک در خصوص هدف از حرکت و اقامت: در صورت نداشتن دعوتنامه از اقوام و دوستان، باید هتل را برای کل روز حرکت رزرو کرده و واچر هتل را به سفارت ارائه دهید. دعوتنامه لازم به ذکر است که در زمان عزیمت اقامتگاهی در اختیار شما قرار می دهند و مدارک اقامت فرد دعوت شده به پیوست ارسال شود.
رزرو بلیط هواپیما: این کالا باید با تاریخ شروع و پایان رزرو هتل یا دعوتنامه شما، تاریخ بازگشت داشته باشد، در غیر این صورت سفارت شما را نمی پذیرد.
بیمه مسافرتی معتبر: یکی دیگر از الزامات مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، بیمه مسافرتی معتبر 30 یا 50 هزار یورویی است که یک نسخه از آن باید در روز مصاحبه به سفارت ارائه شود.
نقدی به یورو: در روز تماس، به استثنای سفارت سوئد، در سایر موارد هزینه اثر انگشت باید به صورت نقد و اسکناس یورو پرداخت شود. آن را فراموش نکنید و آن را با خود ببرید. ویزای شینگن در برخی از سفارت ها 95 است، در حدود 105 و در برخی موارد با خدمات ویژه تا 130 یورو دریافت خواهید کرد.


نحوه اخذ ویزا
چگونه ویزای شینگن بگیریم؟
برای اینکه بتوانید ویزای شینگن ارزان و تضمینی دریافت کنید، ابتدا باید از سفارت وقت بگیرید، بنابراین:

اولین قدم گرفتن وقت سفارت است.در زمان سفارت باید در تاریخ و ساعت مشخصی به سفارت مراجعه کنید. در نتیجه سفارت مدارک شما را دریافت کرده و شروع به مشاهده آنها می کند.
مرحله دومی که باید انجام دهید تهیه مدارک است. مدارک مورد قبول سفارت اساسا یکسان است اما در برخی موارد تفاوت هایی وجود دارد. طبق قوانین کشورها، باید دقیقا بررسی کنید که آنها چه می خواهند و بر اساس آن این اسناد را ارائه دهید.
مرحله سوم، در صورت ناکافی بودن این مدارک، درخواست شما رد می شود. در این زمینه بسیار مراقب باشید تا به هیچ وجه دچار مشکل نشوید. لطفا توجه داشته باشید که مدارک ارائه شده باید استانداردهای خاصی را داشته باشند تا ویزای این کشور را دریافت کنید.
مرحله چهارم ترجمه مدارک است که طبق قوانین کشور باید مدارک را ترجمه کنید. به عنوان مثال، برای رفتن به اسپانیا با تعیین وقت سفارت اسپانیا، باید مدارک خود را به اسپانیایی ترجمه کنید. اگر متقاضی ویزای شینگن آلمان هستید، می توانید مدارک خود را به زبان فارسی نیز ارسال کنید. البته اکثر کشورها مانند ایتالیا مدارک را به زبان انگلیسی دریافت می کنند.
مرحله پنجم این است که با ترجمه رسمی مدارک و مهر دار شدن توسط دارالترجمه رسمی بر روی آنها، می توانید از سفارت بخواهید که این تاریخ را رد کند. بدین ترتیب می توانید در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت مراجعه کرده و مدارک خود را ارسال کرده و ویزای مورد نظر را دریافت نمایید.
به یاد داشته باشید که به لطف مشاوران ویزا توریسم می توانید در کمترین زمان ممکن ویزا بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مشاوران با استعداد ما تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 69
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12422
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 154208
  • بازدید کلی : 1236841
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه