loading...

زومیت

بازدید : 205
پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 0:02

معرفی
اوکراین یکی از بزرگترین کشورهای اروپا است. با این حال، به دلیل درگیری داخلی در سال 2014، اوکراین چاره ای جز بستن کشور برای حفاظت از خاک خود نداشت و تا سال 2019 بود که شروع به باز کردن مرزهای خود و پذیرش گردشگران برای دریافت ویزای اوکراین کرد. این کشور.

در سال 2019، اوکراین سرانجام پلت فرم ویزای الکترونیکی خود را به بیش از 52 کشور در سراسر جهان گسترش داد و مطابق با گزارش های اتحادیه اروپا، قصد دارد از گردشگری برای تقویت این کشور استفاده کند. از طریق موسسه حقوقی، ثبت نام و مهاجرت می توانید برای دریافت ویزا در این کشور اقدام کنید.

برای ویزای اوکراین اقدام کنید
اگر پاسپورت اروپایی دارید، به احتمال زیاد کشور شما بدون ویزا خواهد بود و می توانید آزادانه و بدون درخواست چیزی به اوکراین سفر کنید. اگر می خواهید در مورد معافیت در کشور خود استعلام بگیرید، می توانید با ثبت نام این کار را انجام دهید. اگر نیاز به دریافت ویزای اوکراین قبل از ورود دارید، لطفاً وقت خود را صرف کنید زیرا ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی باشید.

اگر اهل کشوری مانند استرالیا، باهاما، بحرین، بولیوی، عربستان سعودی یا چین هستید، واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی اوکراین خواهید بود. اگر کشور شما بدون ویزا نیست، معمولاً باید با مراجعه به نزدیکترین سفارت اوکراین و دریافت ویزا، درخواست ویزا بدهید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای الکترونیکی اوکراین
مانند سایر کشورها، برای مدارکی که برای درخواست ویزای الکترونیکی باید تهیه کنید، شرایط سختی وجود دارد. شما باید دو عکس با پس زمینه سفید یکدست، چهره صاف و فرمت JPEG برای جلو داشته باشید. شما همچنین به یک کپی اسکن JPEG از پاسپورت خود با بیمه درمانی نیاز دارید.این بیمه می تواند هر نوع بیمه ای در کشور شما باشد. تا زمانی که حداقل 30000 یورو را پوشش دهد. البته کافی است بیمه آنلاین خریداری کنید و آن را به درخواست ویزای اوکراین در سایت E-Visa اوکراین پیوست کنید.

شما همچنین به یک کپی از صورتحساب بانکی 3 ماهه خود به همراه مبلغی که برای کل سفر خود به اوکراین نیاز دارد. سندی را ضمیمه و ارائه کنید که هدف از بازدید را تأیید می کند، یعنی رزرو هتل برای مدت اقامت و پروازهای داخل و خارج از کشور.

زمان دریافت ویزای اوکراین است
مقامات مهاجرت در اوکراین در وب سایت اعلام کردند که درخواست و دریافت ویزای الکترونیکی بیش از 10 روز کاری طول نمی کشد. البته ممکن است چندین روز تاخیر داشته باشد، بنابراین بسیار مهم است که درخواست خود را حداقل یک ماه قبل از تاریخ عزیمت خود ارسال کنید.

روند درخواست کاملا آینده نگر است و اگر تمام مدارک را با اندازه و فرمت صحیح داشته باشید، می توان آن را در حدود یک ساعت انجام داد. پس از ارسال درخواست خود، فقط می توانید صبر کنید.

در حالی که درخواست شما در حال بررسی است، یک ایمیل تایید با موضوع درخواست ویزای الکترونیکی خود دریافت خواهید کرد که نشان می دهد در نهایت شخصی برای بررسی درخواست شما وقت می گذارد. ده تا بیست دقیقه پس از ایمیل ثبت نام، ایمیل تایید دیگری با عنوان صدور ویزا دریافت خواهید کرد. این ایمیل نتیجه درخواست ایمیل شماست و در صورت تایید درخواست شما، فایل پی دی اف ایمیل به این ایمیل پیوست خواهد شد.

اعتبار ویزای الکترونیک اوکراین
برای دریافت ویزای اوکراین و ویزای توریستی، تعداد روزهای درج شده در برنامه سفر را دریافت خواهید کرد که در یک دوره 180 روزه بیش از 90 روز نیست. شما می توانید حداکثر 90 روز در یک دوره 180 روزه با ویزای توریستی درخواست دهید و بسته به برنامه سفر، ممکن است یک بار، دو یا چند بار ورود به شما داده شود.

به عبارت ساده، درخواست برای ویزای الکترونیکی اوکراین مانند درخواست برای هر کشوری در منطقه شینگن است. از آنجایی که آنها فقط تعداد روزهایی را که برای درخواست ویزا انتخاب کرده‌اید به شما می‌دهند، حتماً برنامه سفری را که شماره را نشان می‌دهد، وارد کنید. روزهایی را که می‌خواهید توقف کنید و تعداد ورودی‌های مورد نیاز برای سفر خود را مشخص کنید.

چگونه برای ویزای الکترونیک اوکراین اقدام کنیم؟
حتی اگر قبلاً برای ویزای اوکراین درخواست داده اید، برخی از عناصر گیج کننده در وب سایت هنگام درخواست برای ویزای الکترونیکی وجود دارد که ممکن است هنگام درخواست خسته شوید، بنابراین ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای ویزای الکترونیکی اقدام کنید. با ایجاد یک حساب کاربری شروع کنید

قبل از اینکه بتوانید برای ویزای الکترونیکی درخواست دهید، باید یک حساب شخصی در وب سایت آنها ایجاد کنید و فرم ثبت نام را پر کنید، آدرس ایمیل خود را که در آن می خواهید ویزای الکترونیکی و رمز عبور دریافت کنید، انتخاب کنید. پس از ثبت نام، به سادگی وارد حساب کاربری خود شده و تکمیل فرم درخواست ویزا الکترونیکی را ادامه دهید.

ارسال ویزای الکترونیکی به اوکراین
هنگام تکمیل فرم درخواست ویزای الکترونیکی، باید کشور پاسپورت خود را انتخاب کرده و نوع ویزای الکترونیکی مورد نظر خود مانند گردشگری را مشخص کنید.سپس شماره پاسپورت خود را در فیلدهای باقیمانده وارد کنید و پس از اتمام روی Next کلیک کنید.

اکنون به صفحه فرم درخواست هدایت خواهید شد که در آنجا باید فرم را با جزئیات تکمیل کنید. ابتدا اطلاعات عمومی مورد نیاز است. سپس یک عکس در فرم درخواست ویزای اوکراین آپلود کنید و قسمت بعدی مدارک شناسایی متقاضی را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که برای اخذ انواع ویزای توریستی، تجاری و تجاری در این کشور می توانید از طریق موسسه ثبت هر اقدام لازم را انجام دهید. کارشناسان ثبت نام می توانند با استفاده از تجربیات و دانش خود در این زمینه به شما کمک کنند تا بتوانید به موقع ویزای اوکراین را دریافت کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 664
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 252
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1588
  • بازدید ماه : 2130
  • بازدید سال : 155987
  • بازدید کلی : 1238620
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه