loading...

زومیت

بازدید : 292
شنبه 22 مرداد 1401 زمان : 17:02

نحوه نصب اسلب های ماربل شیت را در این مقاله برای شما توضیح می دهیم. همانطور که می دانید صنعت دکوراسیون داخلی به محصولات زیادی نیاز دارد، به این معنی که فروش روزانه صنعت دکوراسیون داخلی به جهات مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها دیوار پوشاندن سنگ مرمر در حدود شش سال از زمان تعبیه دال ها می باشد. صنعت دکوراسیون داخلی در واقع تحول بزرگی در این صنعت رخ داده است، دیوارپوش سنگ مرمر با ضخامت 2 تا 4 میل توانسته بازار داخلی کشور را تامین کند و صادرات آن نیز دیده می شود. تولید - محصول. در این مقاله به نصب دال های مرمری می پردازیم و سپس به بررسی هزینه های نصب سنگ مرمر می پردازیم. ما سعی کرده ایم که قیمت تخته سنگ مرمر بسیار رقابتی باشد و نصب نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. با اطمینان از این محصولات با کیفیت، آنها را در اختیار مشتریان خود قرار خواهیم داد.

نصب کاشی ماربل شیت و اجرای آن باید توسط تکنسین ماهر انجام شود زیرا ممکن است افرادی که فنی هستند نتوانند این کاغذ را به درستی نصب کنند. زیرا نیازمند ابزارهای عمودی و افقی هستیم که اجرای این پروژه را تسهیل کند. توصیه می کنیم تکنسین ها و نصابانی که چندین پروژه را نصب کرده اند، دال مرمر را نصب کنند تا بهترین نصب را برای این پروژه داشته باشند. فقط با ما تماس بگیرید.

اسلب های ماربل شیت به عنوان یک ماده بسیار مقاوم، جایگزین مصالح گران قیمت در ساختمان های مختلف شده است. از زمان های قدیم سنگ طبیعی به دلیل زیبایی منحصربفرد و همچنین دوام و طول عمر بالا در انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما یکی از مشکلاتی که باعث شد تولیدکنندگان به تولید اسلب های مرمر روی بیاورند، ایجاد ماده سبک تری است که می تواند در همه جا استفاده شود و مانند سنگ طبیعی مقاوم باشد.اگر بخواهیم به قابلیت دال های مرمری اشاره کنیم، حتما باید به نصب آسان و ساده آن اشاره کنیم.

هنگام خرید مواد مختلف برای استفاده در دکوراسیون داخلی، باید نحوه نصب این متریال را در نظر گرفت. در مورد نصب دیوارپوش های مرمری باید به شما بگویم که بسیار ساده و روان است و اگر کمی فنی و مسلط به محیط هستید حتی اگر به راحتی می توانید آن را در محوطه نصب کنید. برای کمک گرفتن از یک نصاب حرفه ای که ما از تیم نصب خود برای شما ارسال خواهیم کرد. شرکت آذران دکور دارای کادری ماهر و توانمند در تمامی زمینه ها می باشد که می توانید با تیمی حرفه ای، فروش و نصب از طراحی تا اجرا را طی کنید.

در مورد نصب تخته سنگ ماربل شیت یک نکته مهم را به خاطر بسپارید و دیوار باید با یک دست باشد، مطمئناً زمانی که در طول شبانه روز با بنده ارتباط برقرار می کنید به شما شبکه بازاریابی می گوید که زحمت بکشید. تصاویر پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا بررسی شود و در صورت نیاز به بازدید در واقع هر روز به خدمت می‌رسیم و کار اندازه‌گیری و مونتاژ را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پروژه کامل را ارائه دهیم این ویژگی دیوار باید یک یکی از نقاط نصب است، حتی اگر دیوار یک دست نباشد، نصاب ها عملاً کار را انجام داده و نصب می کنند.

در ادامه نصب پانل دیواری ماربل شیت را به صورت پروژه ای به صورت نمونه و مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهم داد. برای شروع، فرض می کنیم که بین کابینت ها فاصله دارید و می خواهید این فضا را با دال های مرمری بپوشانید.همچنین در مورد نصب پانل های مرمری بین کابینت ها، این ایده معماری را بگوییم که چون ساختمان در آشپزخانه است، در آشپزخانه شکستگی ایجاد می شود، این ستون باید زیبایی و زیبایی خوبی برای محیط داشته باشد. به همین دلیل با توجه به اینکه صفحه روی آن قرار می گیرد و سپس ابزار گوشه و کنجی روی آن قرار می گیرد و در نهایت با ابزار تسمه کار را تمام می کند.

هزینه نصب تخته سنگ مرمر

هر تخته سنگ ماربل شیت در ابعاد 1 متر و 22 اینچ و طول 2 متر و 80 اینچ موجود است. دارای انواع روکش و چهار لایه UV می باشد که می تواند محیط بین کابینت ها را بسیار زیبا و بی نقص بپوشاند. با توجه به اندازه آشپزخانه شما تعداد کاشی ها مشخص می شود و در آشپزخانه های کوچکتر معمولا بین 1 یا کمتر دو تخته سنگ مرمر به طور کامل کل فضا را می پوشانند. برای نصب دیوار مرمری پوشش دهنده فضای فرضی بین کابینت ها ابتدا باید ابعاد و ابعاد هر دیوار را داشته باشیم. حالا نوبت برش ابعاد دلخواه دال مرمر است. امروزه می توانید به راحتی با دستگاه برش یا پلکسی گلاس سنگ مرمر را برش دهید (که سخت تر از مواد مقاوم در برابر سنگ مرمر خواهد بود).

در قیمت نصب اسلب سنگ ماربل شیت ذکر این موارد بسیار حائز اهمیت است، به این ترتیب که هر چه ضلع دیوار بیشتر باشد، مقرون به صرفه تر است و اگر بخواهیم کار زیادی را برش دهیم و بنابراین اگر کار اولیه را داشته باشیم، قیمت بسیار ضروری است نصب نیز بالاتر است، ما در شیراز کارخانه داریم اما اگر پروژه در یک روز کاری به اتمام برسد مشکلی پیش نمی آید و قیمت یک روز کاری از مشتری گرفته می شود و می شود تسویه حساب را پیش روی شما قرار دهد اما در مورد اینکه برخی با توجه به بزرگتر بودن پروژه لازم است توافقات دو طرف جمع بندی شود و در نهایت در هنگام کار نصاب، مشتری محترم مشکل را بر عهده خواهد گرفت. نصب اکانت در وسط یا در انتهای پروژه.اما جنبه دومی که در نصب کاشی مرمر باید در نظر داشت هزینه زیرسازی، نصب پارچه و نصب تجهیزات است، اما گفته می‌شود پروژه‌هایی که مساحت کمی دارند در یک واحد نصب می‌شوند. فقط روز کاری درخواست شد اما ابزار آلمینیومی و همچنین سنگی وجود دارد که با توجه به ابزار معماران برای تقویت کار در پروژه قرار داده شده است. در نظر گرفته اند. اما در مورد نصب اسلب سنگ مرمر بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما مهمترین قانون برای راه اندازی یک پروژه این است که بهترین نوع نصب را برای شما داشته باشید.

شما نیمی از مراحل نصب دال مرمر را تکمیل کرده اید. سپس نوبت به نصب دیوار مرمری روی دیوار می رسد. قبل از آن توجه شما را به چند نکته در مورد دیوار پایین جلب می کنم:

دیوار زیرین باید عاری از برجستگی های بزرگ و بزرگ باشد.دیوارهای مناسب برای نصب دیوارپوش مرمری همگی یکنواخت و صاف هستند. به عنوان مثال می توانید این موارد را به راحتی نصب کنید.

کاشی و سرامیک، کاشی سنگی یکنواخت، دیوار گچی، دیوار موزائیک، دیوار رنگ شده، دیوار با دیوار البته فرق زیادی با جدا کردن یا رها کردن دیوار ندارد، اما چسبندگی 100% گچ یا رنگ پایه خواهد بود. بهتر، و انواع دیگر دیوارها که نور را در کل ایجاد می کنند.

دیوارپوش سنگ ماربل شیت متریالی است که در برابر رطوبت و گرما کاملا مقاوم است بنابراین اگر دیوارهای شما دارای رطوبت بوده و می خواهید جلوه آن را بپوشانید کاملا مناسب است و رطوبت را بر نمی گرداند.

پس از نصب دیوار مرمر و چسباندن آن به دیوار با چسب مخصوص این ماده، نوبت به نصب متریال مرمر می رسد.مطمئناً اگر جزو این شرکت هستید و مقالات ما را دنبال می‌کنید، با دیوارهای مرمری پوشاننده ابزار سنگی آشنا هستید. از این مواد برای ایجاد طراحی بهتر و زیباتر در پروژه استفاده شده و باعث برتری این روش دیوارپوش نسبت به سایر مصالح از جمله کاشی و سرامیک شده است.

نصب تخته سنگ مرمر

در قسمت های بالا سعی کرده ایم در مورد هزینه نصب اسلب های مرمر با شما صحبت کنیم و اطلاعات مختلفی در مورد میزان مصالح مورد نیازتان در اختیار شما قرار داده ایم و همچنین اگر وارد بحث نصب شوید فکر می کنید آیا نصب آن آسان است تا زمانی که شما راضی نباشید پروژه شما را رها نمی کنیم تا کارت گارانتی طلایی را دریافت نکنید. در این قسمت نگاهی به نصب اسلب های مرمری با هم خواهیم داشت.

ابتدا باید اسلب سنگی کافی برای پروژه خود و اندازه مورد نیاز به همراه ابزار و چسب لازم تهیه کنید. برای سفارش تخته سنگ و ابزارآلات می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان بازرگانی ما، همکاران ما تماس بگیرید. و به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ خواهند داد. با تهیه سایز دلخواه می توانید به راحتی تعداد اسلب ها و مصالح مورد نیاز پروژه خود را بیابید.

پس از خرید متریال مورد نظر، ورق به طور کامل با سایز روی دیوار قرار می گیرد و یا اینکه پروژه شما ابعاد کوچکتری نسبت به ورق کامل دارد و نیاز به برش ورق دارید، در این صورت جای نگرانی نیست زیرا با وجود این بالا مقاومتی که با دیوارهای مرمر پوشانده شده است ضخامتی معادل 4 میل دارد و به راحتی می شکند. برای دقت بیشتر در برش بهتر است از ابزار برش استفاده کنید.

در مرحله بعد نوبت به قرار دادن دال مرمری و انتقال آن به قسمت مورد نظر می رسد.در این مرحله تفاوت زیاد این متریال با سهولت نصب بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا با مقداری چسب مرمر می توانید به راحتی و بدون مشکل آن را روی دیوارها یا جاهای دیگر نصب کنید. رطوبت مقاوم است و برای مدت طولانی شل نمی شود و به دیوارها آسیب نمی رساند.

بعد از اینکه دیوار مرمری به راحتی بر روی دیوار مورد نظر شما نصب شد، نوبت به نصب لوازم زیبای سنگی این متریال می رسد. یکی از اولین مصالحی که به ذهن می رسد قرنیز است. این ابزار دارای 12 نوع ابزار می باشد که می تواند پایه های دیوار شما قرنیز سنگی را همانند ابزار اصلی بپوشاند. هر دستگاه نیز در ابعاد مختلف موجود است. کافی است دیوار مورد نظر خود را اندازه بگیرید تا تعداد شاخه های قرنیز مورد نیاز خود را مشخص کنید.بعد از اندازه گیری و قرار دادن با ابزار برش یا نوار فارسی می توانید به راحتی مواد را برش دهید و به راحتی در جایی که می خواهید قرار دهید و چسب بزنید. . . ما سعی کردیم نصب اسلب مرمر را برای شما توضیح دهیم. اما برای قسمت بعدی با ما همراه باشید.

شکل تخته ماربل شیت

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، یا قبلاً این دستگاه منحصر به فرد را خریداری کرده اید یا تصمیم به خرید آن دارید. بنابراین بد نیست نگاهی گذرا به مزایا و ویژگی های دیوارپوش ماربل شیت داشته باشیم.

قابلیت گذاشتن روی هر دیوار بالا چه صاف و چه ناهموار در صورت ناهموار بودن دیوار به عنوان پایه برای شما محسوب می شود.
ضد ضربه و ضد خش بودن و همچنین تسهیل در طراحی در انواع دکوراسیون
قابل شستشو با صابون خانگی و صابون صنعتی بیمارستان ها و هتل ها
راندمان بالا در حمل و نقل و نصب
خاصیت ضد باکتریایی این قرص ها انواع حشرات را دفع می کند.. به دلیل استفاده از سموم
در مقابل آتش و آتش رفتاری خود ویرانگر دارد و آتش نمی فرستد.
نصب عایق صوتی در سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر
نصب آسان با چسب و میخ های کوچک

همه این موارد تنها بخشی از ظاهر سنگ مرمر است که تیم فروش ما به آنها احترام می گذارد، همچنین با توجه به مواد درجه یک و چسب هایی که توسط نصاب ها ارائه می شود، سعی کردیم در مورد ویژگی های من نیز یک شخص صحبت کنیم. de marble.sheet بیایید با شما دوستان صحبت کنیم تا بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم ما در کنار شما هستیم اما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ورق های مرمریت و نحوه نصب آن می توانید از طریق راه ارتباطی با ما در تماس باشید. در وب سایت و شماره تلفن ذکر شده است. با کارشناسان و تیم فروش ما تماس بگیرید. 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما دوستان عزیز هستیم زیرا تعهد ما به تعالی پابرجاست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 69
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12482
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 154268
  • بازدید کلی : 1236901
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه