loading...

زومیت

بازدید : 302
شنبه 3 ارديبهشت 1401 زمان : 23:45

چرا ارزش تحصیل در اوکراین را دارد؟
تحصیل در اوکراین و چرا کشور اوکراین؟
چرا ارزش تحصیل در اوکراین را دارد؟


ویزا و وضعیت دولتی اوکراین
اوکراین آخرین کشور اروپای شرقی است که به زودی به اتحادیه اروپا می پیوندد و ویزای شینگن خواهد بود ویزای اوکراین طبق توافق توصیه ها و شرایط تحصیل در اوکراین
توصیه ها و شرایط متقاضیان تحصیل در اوکراین به کشورهای اروپایی سفر می کند.

امکان انتقال به دانشگاه معتبر ایران و جهان با شرایط زیر و پس از گذراندن 36 واحد در رشته غیرپزشکی

امکان اخذ اقامت دائم اوکراین پس از پایان تحصیل در اوکراین

اوکراین بزرگترین کشور اروپایی است.

دانشگاه های اوکراین با رتبه های تک رقمی در اروپا و بهترین رتبه های جهانی بدون کنکور
اوکراین دارای دانشگاه هایی است که بیش از 700 سال قدمت دارند و برخی از دانشگاه های اوکراین شهرت جهانی دارند مانند:

دانشگاه هوانوردی خارکف، سومین دانشگاه در اروپا، پروژه فضایی آلفا را با همکاری 16 کشور از جمله ایالات متحده اجرا می کند.
دانشگاه هوافضای نائو گیگا در رتبه چهارم اروپا واقع در کیف اوکراین قرار دارد
دانشگاه گروگراد خلبانی اوکراین یکی از 50 دانشگاه برتر خلبانی در اروپا است
دانشگاه موسیقی چایکوفسکی کیف اوکراین یکی از 10 دانشگاه برتر موسیقی در اروپا است
دانشگاه علوم پزشکی Luov اوکراین رتبه 700 در جهان 1000 دانشگاه برتر جهان عضو سازمان بهداشت جهانی تحت نظارت نیوکاسل انگلستان
دانشگاه پزشکی اوکراین در رتبه 600 جهان و یکی از 1000 دانشگاه برتر جهان، عضو سازمان بهداشت جهانی است.
دانشگاه علوم پزشکی بوگامولتس کیف برنده جایزه نوبل پزشکی در چشم پزشکی
دانشگاه تاراسا شوشنکو یا دانشگاه قرمز اوکراین در 1000 بهترین دانشگاه جهان برای مهندسی و علوم انسانی در رتبه 500 جهان قرار گرفته است.
دانشگاه نفت و گاز ایوانو فرانکو رتبه 3623 جهان را در 50 دانشگاه برتر اروپا برای نفت و گاز - معدن کسب کرد.
دانشگاه ملی معماری و معماری کیف یکی از 100 دانشگاه برتر اروپا در زمینه معماری است.
دانشگاه ملی دریایی ادسا اوکراین یکی از 50 کالج برتر در زمینه حمل و نقل است
دانشگاه کشتی سازی میکلایو اوکراین با رتبه جهانی 6963 یکی از 50 دانشگاه برتر اروپا است.
دانشگاه ملی فناوری و طراحی کیف یکی از 50 دانشگاه برتر اروپا در این زمینه است
دانشگاه مد کیف یکی از 50 دانشگاه برتر اروپاست، اوکراین پس از فرانسه و ایتالیا جایگاه ویژه ای در اروپا در زمینه مد دارد.تمامی دانشگاه های اوکراین بدون کنکور دانشجو می پذیرند!
قوانین سختگیرانه دانشگاه های پزشکی اوکراین
دانشجویان پزشکی غیر از داروسازی طبق قوانین دانشگاه مجاز به سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی نیستند، رفتن به کلوپ های شبانه از نظر دانشگاه ها بسیار زشت است و دانشگاه های پزشکی اوکراین از نظر دانشگاه های پزشکی اوکراین می گویند که پزشکی که درگیر است. در امور غیر اخلاقی غیر قابل اعتماد است. در زمینه پزشکی و دندانپزشکی همیشه مسائلی وجود دارد که فقط بین بیمار و پزشک رد و بدل می شود و به همین دلیل دانشگاه های پزشکی اوکراین روی پزشکان حساس هستند. در صورت احراز تخلف، دانش آموز متخلف به اشد مجازات محکوم می شود.

خدمات دانشگاه اوکراین
ارائه کلیه رشته های علوم پزشکی تا تخصص های پیچیده پزشکی
ارائه کلیه برنامه های مهندسی به زبان انگلیسی و روسی برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
ارائه کلیه دروس علوم انسانی برای دانشجویان به زبان انگلیسی و روسی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
ارائه کلیه گرایش های هنر به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
ارائه دوره پیش دانشگاهی به نام روسی پاتفک
امکان تدریس زبان روسی در دانشگاه ها و کالج های زیر نظر وزارت علوم اوکراین
امکانات آموزشی خوب با کیفیت خوب و اسکان خوب برای دانشجویان در دوره پاتفک روسی
ارائه امکانات ورزشی و اینترنتی در سطح مطلوب با پرداخت حق عضویت
بیمه درمانی اجباری در دوران تحصیل
امکان تحصیل با کمترین شهریه و امکان درخواست در کشورهای اروپایی و آمریکایی و در ایران
دانشگاه های اوکراین مجهز به کلینیک برای دانشجویان هستند، خدمات این کلینیک ها کاملا رایگان است و پزشک این دانشگاه به صورت 24 ساعته خدمات پزشکی را برای دانشجویان ارائه می دهد.شرایط پذیرش در دانشگاه های اوکراین
دیپلم انسانی، تجربی، ریاضی، فنی یا حرفه ای برای شروع تحصیل دانشجویان حتی در دانشکده های پزشکی کافی است.

اعتبار سوابق پزشکی اوکراین و کار در اروپا
مدارک پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اوکراین از سال 2010 بین المللی شده است. دانش آموزان علاوه بر کسب عنوان دکتر حرفه ای، گواهی هایی از دانشگاه های اوکراین و وزارت بهداشت دریافت می کنند که دانشجویان را قادر می سازد با شرایط مشابه در اتحادیه اروپا تحصیل کنند. در بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی خود در سراسر اتحادیه اروپا بدون مدرک یا آزمون گواهینامه کار کنید.

هزینه های پایین تحصیل در اوکراین
شهریه در دانشگاه های اوکراین بسیار پایین است، برای تحصیل در رشته هایی مانند هوانوردی در آمریکا باید سالانه 33000 دلار بپردازید و شرایط ورود به آمریکا بسیار سخت و گاه غیرممکن است و یا برای تحصیل پزشکی در این کشور شرکت ها مانند انگلستان یا ایالات متحده در طول زمان بیش از 200000 دلار هزینه دارند! اما در اوکراین می توانید با چنین اعتبار بالایی بین 1100 تا 2000 دلار و در رشته هایی مانند پزشکی با حداقل 1500 تا 2000 دلار در دانشگاه های معتبر دنیا تحصیل کنید.

دلیل پایین بودن هزینه های تحصیل در دانشگاه های اوکراین این است که تحصیل در اوکراین به طور کلی رایگان است و این هزینه ها فقط برای دانشجویان خارجی اعمال می شود، این مبالغ به عنوان شهریه برای دانشگاه و خود دانشجو استفاده می شود.

هزینه کم اقامت در اوکراین
اکثر خوابگاه های اوکراین به دلیل بافت قدیمی بسیاری از ساختمان ها مورد پسند دانشجویان نیستند، اما از سال 2009 اکثر دانشگاه های اوکراین شروع به ساخت خوابگاه های دانشجویی جدید کردند که بسیار راحت است، اکنون برخی از دانشگاه های اوکراین بیش از 10 خوابگاه در داخل خود دارند. و خارج از دانشگاههزینه خوابگاه های قدیمی اوکراین معمولا کمتر از 80 دلار در ماه است که تنها 960 دلار در سال است! این هزینه احتمالاً کمتر از دو ماه اجاره در کشورهای اروپایی مانند آلمان است.

خوابگاه های جدیدتر معمولاً بین 100 تا 120 دلار در ماه یا حدود 1200 دلار در سال هزینه دارند! این مقدار را با سایر نقاط جهان مقایسه کنید!

مساحت خوابگاه ها در هر واحد معمولا 12 تا 20 متر است و هر اتاق 2 تا 3 نفره و نه بیشتر، اتاق ها فضای باز کافی دارند.

امنیت خوابگاه های دانشگاه های اوکراین
خوابگاه های دانشگاه قدیم و جدید مجهز به دوربین مداربسته می باشد. واحدهای دخترانه از واحدهای پسر جداست. هر خوابگاه یک نگهبان دارد. شب تا صبح پلیس وارد محوطه دانشگاه می شود. این زن در تلاش است امنیت خوابگاه های دانشگاه را دو برابر کند. دانشجو باید تا ساعت 11 به خوابگاه مراجعه کند، یعنی تا ساعت تعطیلی خوابگاه در صورت غیبت دانشجو، اطلاعات دانشجو به پلیس خوابگاه اطلاع داده می شود. دانشجویانی که قصد دارند شب را در خانه دوستان و آشنایان سپری کنند باید مشخصات کامل مکان را در اختیار خوابگاه قرار دهند. در صورت غیبت غیر موجه دانشجو به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

در صورت وجود احتمال اخراج دانشجو، استعمال دخانیات و مشروبات الکلی در خوابگاه ممنوع است.

دانشگاه Taras Szusznka یا دانشگاه سرخ که به دلیل حساسیت مسیحیان اوکراینی و مسلمانان ایرانی نسبت به فرزندانشان در رتبه 500 جهان قرار دارد، حتی کلاس ها را برای دختران و پسران تقسیم کرد. . در برخی از خوابگاه ها به غیر از توالت فرنگی، سرویس بهداشتی اسلامی نیز وجود دارد.هزینه پایین زندگی در اوکراین
متوسط دانشجو در سال 2014 کمتر از 100 دلار در هفته، حدود 400 دلار در ماه، شهرهای خارج از پایتخت حدود 50 دلار در هفته تا 70 دلار در هفته یا حدود 200 تا 300 دلار در ماه هزینه می کنند. یک ماه در اروپای غربی هزینه نسبتا کم است.

هزینه مسکن دانشجویی در اوکراین
توصیه ما به دانشجویان خوابگاه است زیرا دانشجویان از آب، برق و امکانات رفاهی رایگان استفاده می کنند، حتی استفاده از درمانگاه دانشگاه رایگان است، همیشه یک پزشک شیفت در درمانگاه حضور دارد، اما اگر قصد اجاره آپارتمان دانشجویی را دارید، می باشد. بسته قیمت ها متفاوت است به ایستگاه مترو نزدیک، حدود 400 دلار در ماه بسته به منطقه.

تخفیف با کارت دانشجویی دانشگاه های اوکراین
با کارت دانشجویی هزینه مترو، تراموا، اتوبوس برای دانشجویان رایگان است، کتابخانه های ملی و عمومی اوکراین با کارت دانشجویی رایگان، هزینه بلیط بین شهری، اتوبوس، قطار، هواپیما از 10 تا 50 درصد تخفیف ، استفاده از مکان های تفریحی مانند شهر بازی از 25% تا 50% تخفیف دارد.


توصیه ها و شرایط تحصیل در اوکراین
توصیه ها و شرایط متقاضیان تحصیل در اوکراین
با آگاهی کامل و استناد به تحقیقات و تحقیقات قبلی خود در منابع علمی و آموزشی، کاتالوگ ها و خبرنامه های دانشگاهی، مراکز اطلاع رسانی داخلی و خارجی، منابع بین المللی مانند اینترنت و مشاوره با خانواده، والدین و دیگران و با آگاهی کامل از شرایط و موسسات آموزشی دانشگاه، دانشگاه را انتخاب کنید زیرا شما مسئول تمام مشکلات آینده دانشجویی در کشور هستید.کلیه شهریه ها باید از طریق شخصی و یا توسط قیم پرداخت شود و در صورت عدم امکان مالی یا انصراف از تحصیل در هر زمان و به هر دلیل، شهریه تا آن زمان مسترد نخواهد شد.
توجه داشته باشید که رشته و دانشگاه انتخابی بدون تغییر بوده و مشمول مقررات دانشگاه می باشد و در صورت عدم فارغ التحصیلی وجوه صرف شده غیر قابل استرداد خواهد بود.
پذیرش بر اساس معدل من انجام می شود و توسط دانشگاه بررسی می شود و نتایج اعلام می شود و قبل از اتمام دوره پیش دانشگاهی باید به دانشکده ها رفته و تمام اقدامات لازم برای ثبت نام در دوره دانشگاه را انجام دهم.
تمامی اطلاعات دریافتی از دانشگاه در مورد دانشگاه و امکانات خوابگاه و کیفیت تحصیل در دانشگاه که به عنوان اطلاعات کامل ریگان در اختیار شما قرار گرفته است، همان نمونه هایی است که دانشگاه در بولتن دانشگاه آورده و با اطلاعات داده شده مطابقت دارد. در دایرکتوری کالج مطالعه باید تکمیل شود.
آدرس و شماره تلفن دانشگاه و همچنین سایت دانشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر توسط موسسه در اختیار شما قرار گرفته است و پس از انجام تحقیقات لازم از منابع مختلف و اطلاع از شرایط دانشگاه و کشور، ثبت نام و شرایط را بپذیرید. سطح تحصیلات این دانشگاه، هزینه های زندگی و تحصیل و تجهیزات و کیفیت یک دانشگاه در این کشور را دریافت کنید و دانش و اطلاعات کامل را کسب کنید و ما آنها را دنبال و دنبال نمی کنیم.
طبق درخواست و کاملاً داوطلبانه، شما مجاز به استفاده از راهنما در کشور مقصد خود نیستید و هرگونه مشکل آتی مربوط به مشکلات بین شما و راهنمای انتخابی شما به عهده شماست و موسسه تنها به عنوان یک وکیل مسئول نیست.موسسه به عنوان نماینده دانشگاه تمامی مراحل اطلاع رسانی، اداره و ثبت دانشگاه را به صورت ریگانی و با پرداخت حق الزحمه مناسب انجام داده است.
اگر اقامت شما در حین یا بعد از ورود به کشور توسط نیروهای مرزبانی هوایی و زمینی (به دلیل استقلال کامل این افسران در امر اخراج افراد) به هر دلیلی به دلیل قانونی بودن ویزای اینجانب و ورود به تحصیل شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان شما ندارد.
پس از ورود به کشور مورد نظر خود، ارز ریج مربوطه را (با حداقل مبلغ شهریه دانشگاه و 6 ماه هزینه زندگی) همراه داشته باشید.
شما باید قوانین خوابگاه را رعایت کنید و در صورت عدم رعایت قوانین دانشگاه و خوابگاه و برهم زدن نظم دانشگاه و خوابگاه ممکن است دانشگاه شما را اخراج کند.
در صورت بروز اغتشاش و درگیری و ایجاد تنش و مصرف مشروبات الکلی در محیط علمی دانشگاه، دانشجو اخراج و مراتب به اطلاع سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه خواهد رسید.
دانشجویان مجاز به نگهداری از حیوانات اهلی و وحشی مانند سگ و گربه در خوابگاه نیستند.
دانشجو باید ساعات تردد خوابگاه را رعایت کند و به موقع به خوابگاه مراجعه نکند.
اگر دانشجویی بخواهد خانه ای خارج از اقامتگاه اجاره کند با تمام عواقب آن مواجه خواهد شد.
تمام هزینه های زندگی متناسب با هزینه ها و عملکرد دانش آموز است و اگر در یک رستوران گران شهری گزاف صرف غذا کنید، طبیعتا هزینه زندگی و غذا افزایش می یابد و دانشجو متحمل عواقب آن خواهد شد.
حضور منظم در کلاس ها الزامی است و در صورت غیبت بیش از دو هفته، دانشگاه ممکن است دانشجویان را اخراج کند و از شرکت دانشجویان در امتحانات جلوگیری کند.در صورت عدم موفقیت در امتحانات دانشگاه، دانشگاه با جریمه و آموزش خصوصی اجباری برای دانشجو مواجه خواهد شد.
در صورت رد شدن دانشجو در 3 ترم اصلی دانشگاه، دانشگاه می تواند او را از دانشگاه اخراج کند.
در هنگام ورود به کشور منتخب با ظاهری آراسته و آراسته متناسب با اتباع جمهوری اسلامی ایران حضور داشته باشید و به عنوان دانشجو و نماینده جمهوری اسلامی ایران در مورد کلیه مسائل اخلاقی، موازین اسلامی و آداب و رسوم در تمام مدت تحصیل در کشور منتخب که نشان از فرهنگ عالی و تمدن غنی جمهوری اسلامی ایران دارد، شما مشمول نبوده و هرگونه مشکلی که ناشی از غیر موضوعی بودن سطوح فوق باشد بر عهده شما خواهد بود.

تور کیش از هتل خاتم شیراز

هتل خاتم کیش یکی از هتل های دو ستاره واقع در این جزیره است که اقامت در تور کیش قیمت ارزانی را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های کیش می باشد که در سال 1376 به بهره برداری رسید.ساختمان هتل خاتم در بلوار میر مهنا قرار دارد و دسترسی خوبی به بازار عرب و ساحل خلیج فارس دارد.

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های متنوع دو تا شش تخته می باشد. اتاق های دو و سه تخته هتل دارای نیم تخته بوده و معمولا برای مهمانان رزرو می شود. امکانات لازم مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمد، شبکه پخش فیلم، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی و ... در این اتاق ها تعبیه شده است.

همچنین در این هتل به امکاناتی مانند فضای سبز، چایخانه سنتی، سفره خانه، باربری، لابی با ظرفیت 30 نفر و سیستم اعلام حریق دسترسی خواهید داشت. از خدمات هتل خاتم می توان به کرایه ماشین بدون راننده، خدمات نظافتی، فروش بلیط و تور اشاره کرد. همچنین این هتل مجهز به یک رستوران ایرانی 90 نفره واقع در کنار لابی است.

هتل خاتم کیش از نظر قیمت توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. لازم به ذکر است این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

گشت زنی در اسکله تفریحی کیش در تور کیش از شیراز
شما می توانید با حضور در مکان های خاص تور کیش از شیراز را لذت بیشتری ببرید. یکی از این مکان ها اسکله تفریحی کیش است. این اسکله یکی از مراکز مهم گردشگری و تفریحی جزیره است که همواره در برنامه مسافران کیش حضور دارد. اما در این اسکله چه چیزی در انتظار شماست؟ یکی از فرصت هایی که در تورهای شیراز به کیش دارید، سوار شدن بر قایق های کف شیشه ای است.دنیای آبی همیشه جذابیت های خاص و دیدنی دارد. در این قایق ها تجربه خاصی از دنیای زیر آب خواهید داشت. ماهی های زیبا را تماشا می کنید و از عبور از آب های زلال لذت می برید. در این اسکله نیز می توانید مرغ های دریایی، ماهی های مختلف و ماهیگیران را ببینید.

اگر دوست دارید در دریا شنا کنید، لباس غواصی بپوشید. هیچ تجربه قبلی غواصی لازم نیست. مربیان متخصص در کنار شما هستند تا شما را مهمان دنیای زیر آب کنند. پرواز با بالون و فلای بورد از دیگر فعالیت های موجود در این اسکله است. بازدید از رستوران ها و کافه های این اسکله بزرگ لذت شما را از تور کیش شیراز کامل می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 37
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 388
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 1250
  • بازدید سال : 155107
  • بازدید کلی : 1237740
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه